شبکه‌های سیما از روز چهارشنبه 16 تیرماه، ویژه برنامه‌‎های متعددی را به مناسبت عید سعید فطر تدارک دیده و روی آنتن می‌فرستند.
کد خبر: ۹۱۹۳۸۰
جشن بزرگ عید بندگی همراه با رادیو و تلویزیون

به گزارش روابط عمومی سیما، پخش بیش از 60 فیلم سینمایی و تلویزیونی از شبکه‌های سیما و همچنین پخش مستقیم نماز عید سعید فطر از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای عید سعید فطر است.

شبکه یک

پخش مستقیم مراسم نماز عید فطر و خطبه‌های آن و 5 جُنگ شاد در دو روز چهارشنبه 16 و پنجشنبه 17 تیر ماه، از جمله تدارکات شبکه یک برای استقبال از عید سعید فطر است.

همچنین روز چهارشنبه 16 تیر ماه، از ساعت 7 و 15 دقیقه مراسم عید سعید فطر از مصلای تهران که قرار است به امامت مقام معظم رهبری اقامه شود، پخش خواهد شد.

از صبح پنجشنبه هم «جشن فرشته‌ها» برای کودکان و بزرگسالان و با هنرنمایی عموهای فیتیله‌ای، از ساعت 10 و 15 دقیقه صبح مهمان خانه‌های بینندگان شبکه یک می‌شوند.

شبکه دو

عیدانه شبکه دو به مخاطبان کودک و نوجوان این شبکه پخش سه قسمت از گلچین «کلاه قرمزی و پسرخاله» در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 10 صبح و ویژه‌برنامه پایانی برنامه «نوسفران» به تهیه‌کنندگی اصغر مهدی‌ابهری خواهد بود. آخرین قسمت برنامه «نوسفران» با اجرای جشنی با حضور مجریان برنامه‌های کودک در کنار اهدای جوایز به کودکان و نوجوانان روزه دار در روز عید فطر ساعت 13 و 30 دقیقه همراه است.

شبکه سه

ویژه‌برنامه «سمت خدا» در روز عید سعید فطر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و اجرای نجم‌الدین شریعتی به موضوع تداوم آثار و برکات ماه مبارک رمضان می‌پردازد. این ویژه برنامه چهارشنبه 16 تیر ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در روز عید سعید فطر، «ماه عسل» ویژه برنامه‌ای را ساعت 19 روانه آنتن شبکه سه خواهد کرد. در این ویژه‌برنامه مهمانان برگزیده‌ای که در این سی شب، مهمان «ماه عسل» بودند و همچنین 6 ویدئوی برتر با موضوع «قهرمان من» معرفی می‌شود.

شبکه چهار

مجله شبانگاهی «100 برگ» به مناسبت عید سعید فطر به مخاطبان شبکه چهار سیما عیدی می‌دهد. این ویژه‌برنامه از سه‌شنبه‌شب ساعت 23 به مدت دو ساعت با اجرای دکتر رشید کاکاوند، منصور ضابطیان، امیرعلی نبویان، شاهین شرافتی و زهره‌سادات هاشمی و همراه با کارشناسان برنامه همچون دکتر مسعود فروزنده و احترام برومند و... روی آنتن خواهد رفت.

شبکه افق

ویژه‌برنامه عید فطر با عنوان «عیدانه» و به تهیه‌کنندگی پیمان نوراسماعیلی، صبح روز اول شوال از شبکه افق روی آنتن می‌رود. این برنامه که از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح روز عید فطر آغاز خواهد شد شامل بخش‌های مختلفی همچون گفت‌وگوی با عوامل فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» و حسین هاشمی تهیه‌کننده مجموعه مستند «سفیران هدایت» است. همچنین همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر، عید بزرگ مسلمین جهان، شبکه‌های مختلف رادیویی با تولید و پخش برنامه‌های شاد و مفرح، این عید بزرگ را جشن می‌گیرند.

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، رادیو ایران در راستای مناسک‌سازی و نهادینه کردن مراسم ویژه ماه مبارک رمضان اقدام برنامه «جشن سپاس» را پخش می‌کند. رادیو اقتصاد هم برنامه «روز از نو» را با موضوع اهمیت تغییر در پرتوی ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌فرستد. ویژه‌برنامه «لطف لطیف» در تعطیلات عید فطر از رادیو تهران پخش می‌شود. جنگ شاد «نورسیده» دیگر برنامه رادیو تهران در تعطیلات عید سعید فطر است.

«شکرانه» ویژه‌برنامه رادیو جوان به مناسبت عید سعید فطر است که از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح روز عید پخش می‌شود. ویژه‌برنامه‌های «صبح و زندگی»، «شکرانه» و «نوبت استجابت» از رادیو سلامت خواهد شد. رادیو فرهنگ هم برنامه هفت کوچه را به مناسبت عید فطر پخش می‌شود که به بررسی فرهنگ مردم می‌پردازد.

«ماه‌ترین ماه» عنوان ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان از رادیو گفت‌وگو است که از ساعت 22 الی 24 شب شب عید فطر با ویژه‌برنامه‌هایی متنوع و با حضور مهمانان مختلف از این شبکه پخش خواهد شد. مجموعه نمایش‌های «عیدانه»، «بی‌بی شبکه» عناوین آثاری هستند که از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شوند.

همچنین شبکه‌های رادیویی ایران، جوان، تهران، قرآن وگفت‌وگو نماز با شکوه عید بزرگ فطر را که به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای‌ «مدظله‌العالی» قرائت می‌شود، به طور زنده پخش می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها