سفیر سابق کشورمان در بحرین:

لغو تابعیت «شیخ عیسی» نتیجه روابط پنهان منامه با رژیم صهیونیستی است

سفیر سابق کشورمان در بحرین گفت: لغو تابعیت شیخ عیسی، بحرین را وارد بحران جدید می‌کند.
کد خبر: ۹۱۹۱۴۵
لغو تابعیت «شیخ عیسی» نتیجه روابط پنهان منامه با رژیم صهیونیستی است

به گزارش جام جم آنلاین ، حسین امیرعبداللهیان در واکنش به امضای لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم توسط پادشاه بحرین، اظهارداشت: در دیدارهایم در دوره سفارت در بحرین با آیت الله عیسی قاسم ، به وضوح دریافتم که ایشان روحانی فهیم، عالمی جلیل القدر و مبارزی نستوه و قویا معتقد به راه کار دموکراتیک است.

وی تصریح کرد: شیخ عیسی قاسم با درک شرایط منطقه همواره ضمن تبیین حقایق جامعه و اتخاذ مواضع صریح، مانع توسل جوانان به خشونت بود.

سفیر سابق کشورمان در بحرین تاکید کرد: اقدام پادشاه بحرین در امضای لغو تابعیت یکی از اصیل ترین اتباع بحرین، بی تردید این کشور را وارد مرحله ای جدید از بحران داخلی و رویارویی با مردم خواهد کرد که شکاف بین مردم و حکومت را بیشتر خواهد کرد.

امیرعبداللهیان ادامه داد: به نظر می رسد این تصمیمات بخشی از نتایج اتکاء حاکمان بحرین به بیگانگان و همچنین نتیجه روابط پنهان منامه با رژیم صهیونیستی است که آل خلیفه را به شدت متضرر خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: حکومت بحرین بداند که راهکار در بحرین صرفا سیاسی است و این روش های ناکارآمد، کمکی به حل بحران واقعی موجود بین مردم و حکومت بحرین نخواهد کرد و آل خلیفه باید به مردم کشورش تکیه کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها