شارپ گوشی هوشمند اندرویدی جدیدی را معرفی کرده که نمونه‌ی مینی Aquas است که قریب به یک سال پیش راهی بازار شد. از جمله‌ی ویژگی‌های بارز گوشی شارپ که در نسخه‌ی مینی آن نیز می‌توان آن را مشاهده کرد، حاشیه‌‌ی بسیار کم این گوشی هوشمند است. برای درک بهتر سایز این گوشی هوشمند بهتر است بدانید که گویی نمایشگر ۴.۷ اینچی اپل درون آیفون SE که کمی کشیده‌تر شده، جای گرفته است.
کد خبر: ۹۱۸۷۵۶
شارپ از گوشی هوشمند خود رونمایی کرد+عکس

به گزارش جام جم کلیک ، گوشی هوشمند مینی شارپ که Aquos mini SH-M03 نام دارد با بهره‌گیری از نمایشگری ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ همراه شده که از وجود فناوری IGZO شارپ بهره می‌برد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط شارپ استفاده از این فناوری باعث شده تا مصرف انرژی این نمایشگر از نمونه‌های معمولی ال‌سی‌دی‌ها بسیار پایین‌تر باشد. رفرش ریت نمایشگر این گوشی بصورت پویا تغییر می‌کند و دامنه‌ی آن نیز بین ۱۲۰ هرتز تا یک گیگاهرتز متغیر است.

شارپ ترجیح داده تا در این گوشی هوشمند از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ در کنار حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق درگاه میکرو اس‌دی بهره ببرد. سال گذشته شماری از تولیدکنندگان از اسنپدراگون ۸۰۸ در گوشی‌های خود استفاده کردند که از این جمله می‌توان به نکسوس ۵ ایکس،‌بلک بری پریو، لومیا ۹۵۰ و جی ۴ ال‌جی اسم برد. اندروید مارشمالو روی این گوشی هوشمند بصورت پیش فرض نصب شده است. در مورد دوربین نیز شارپ از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.9 در پشت استفاده کرده است. باتری بکار رفته ظرفیتی ۲,۸۱۰ میلی آمپر ساعتی داشته که در کالبدی با مقاومت در برابر نفوذ آب جا خوش کرده است.

اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که Aquos Mini با قیمت ۴۳۶ دلار در بازار به فروش خواهد رسید.

زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها