تصور نمی‌کرد پدربزرگش زنده بماند و راز جنایت را فاش کند. نوه ناخلف حالا دستگیر شده و باید منتظر مجازات جنایتش باشد.
کد خبر: ۹۱۸۳۴۲
نوه ناخلف جان مادربزرگ را گرفت

روز‌های پایانی هفته گذشته مردی با پلیس تماس گرفت و از وقوع درگیری میان پسر جوانی با پدربزرگ و مادر‌بزرگش در روستایی اطراف شهرستان آمل خبر داد.

ماموران برای بررسی موضوع در آنجا حاضر شدند و مشاهده کردند که زوج صاحبخانه که سالخورده بودند با ضربه‌های چاقو بشدت زخمی شده‌ و در اتا‌ق‌های خانه روستایی افتاده‌اند.

دقایقی از حضور ماموران نگذشته بود که امدادگران اورژانس سر رسیدند و پدربزرگ 65 ساله و همسر 62 ساله زخمی او را برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل کردند.

بررسی‌های اولیه در این خانه نشان می‌داد چیزی از آنجا سرقت نشده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران به تحقیق از همسایه پرداختند که مشخص شد ساعاتی پیش از حادثه نوه پسری زوج همسایه‌شان را دیده‌اند که به خانه آنها رفته است‌. بعد از آن صدای درگیری شنیده و نوه پسری آن دو را دیده‌اند که درحالی که چاقو به دست داشته و لباس خون‌آلود برتنش بوده سراسیمه خانه روستایی را ترک کرده و گریخته است.

این در حالی بود که ماموران در تحقیقات محلی متوجه شدند پسر جوان با پدربزرگ و مادربزرگش اختلاف‌هایی داشته و همیشه از آنها پول می‌خواسته است.

اختلاف خانوادگی میان این زوج و نوه پسری‌شان از مدت‌ها پیش شروع و همچنان ادامه داشته است. با مشخص شدن هویت ضارب فراری، جستجو برای دستگیری وی ادامه داشت تا این که ساعاتی بعد ماموران از طریق مسئولان بیمارستان متوجه شدند زن سالخورده به دلیل شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است. با مرگ او روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

تحقیقات برای یافتن قاتل فراری همچنان ادامه داشت تا این که مخفیگاه او در اطراف شهر آمل شناسایی و ماموران با حضور در آنجا موفق به دستگیری نوه خطاکار شدند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شده و به قتل مادربزرگش و زخمی کردن پدربزرگش با انگیزه اختلاف‌های خانوادگی اعتراف کرد.

با اعتراف متهم او با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی ازوی ادامه دارد.

ضمیمه تپش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها