برنامه های رادیو ایران در روز قدس

رادیو ایران با 3 ویژه برنامه، روز جهانی قدس را گرامی می دارد
کد خبر: ۹۱۷۷۱۰
برنامه های رادیو ایران در روز قدس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه رادیویی ایران، یک روز مانده به روز جهانی قدس گروه مجله های رادیویی معاونت خبر با مستند «درد مشترک» به استقبال این روز می رود.

«درد مشترک» عنوان مستندی است که در باره روز جهانی شدن قدس شریف به عنوان یک موضوع بشری و انسانی از رادیو ایران پخش می شود. در این مستند جریان انتفاضه های مختلف مردم فلسطین بررسی می شود.

در این مستند بیشتر از فکت های تاریخی وصحبت های کارشناسان خارجی استفاده شده است.

مستند درد مشترک کاری از گروه مجله های رادیویی معاونت خبر به تهیه کنندگی احمد یوسفی روز پنج شنبه ساعت 15:30 از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

در روز جمعه نیز مستند مسجد الاقصی از ساعت 9تا 9:25 صبح به تهیه کنندگی ریحانه یزدان دوست وگویندگی مهرناز فقیهی از گروه فرهنگ و اندیشه پخش می شود.

در این مستند، دکتر علی اصغر میرزایی مهر دکترای پژوهش هنر در باره تاریخچه معماری مسجدالاقصی صحبت می کند. ضمن اینکه چند نفر از محققین تاریخ جنگ های صلیبی وتاریخ ادیان که عرب زبان هستند درباره اهمیت مسجدالاقصی صحبت می کنند.

در ویژه برنامه روز جهانی قدس «آوای رهایی» کارشناسان مختلفی در استودیوی پخش رادیو ایران حضور دارند و درباره روز جهانی قدس صحبت می کنند.

دکتر سعدالله زارعی کارشناس مسائل سیاسی و دکتر فلاحت پیشه در مورد روز جهانی قدس صحبت می کنند.

همچنین مهندس حسین شیخ الاسلام در مورد میراث موثر امام خمینی (ره) در نامگذاری روز جهانی قدس صحبت خواهد کرد.

دکتر حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی در مورد چرایی حمایت رژیم صیهونیستی از جریان های تکفیری و تروریستی صحبت می کند.

ارتباط با گزارشگران رادیو ایران در مراکز استان ها وگزارش های مردمی علی رشیدی ، عباس سنجری، سمیه رحیمی وسمیه رنجکش از گزارشگران رادیو ایران از دیگر بخش های این برنامه است.

آوای رهایی روز جمعه از ساعت 9:30 تا 13:30 به تهیه کنندگی حسین نافذ عارفی دستیار تهیه افسانه خیر خواه، ارتباطات مصطفی طالبیان، هماهنگی اکرم خیرخواه و آیتم سازی الهام صدیق از گروه جامعه رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها