شبکه رادیویی تهران بررسی می کند

سایه روشن؛ نوشته های قرآنی شهر

شبکه رادیویی تهران امروز درمستند «سایه روشن» با مبتکر نوشته های قرآنی شهر، مردی که چندمیلیارد وقف ترویج قرآن کرد، گفت وگو می کند.
کد خبر: ۹۱۷۳۹۶
سایه روشن؛ نوشته های قرآنی شهر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه رادیویی تهران، در دنیای امروزی که آدم‌هایش در هیاهوی زندگی شهرنشینی هر روز ماشینی‌تر می‌شوند و دغدغه آلودگی هوا و ترافیک دارند، هنوز هم می‌توان با دیدن یک منظره زیبا و خواندن یک جمله کوتاه، تلنگری ایجاد کرد تا مردم شهر نیز اندکی تفکر کنند و به لحظه های ناب زندگی و رفتارشان بیندیشند.

سید محمدحسین طاهریان، متولد اصفهان و ساکن شهر تهران است که با وقف بیش از چند میلیارد تومان، مبتکر نوشته های قرآنی شهر است.

شاید بارها این احادیث و آیه ها را بر پایه پل، پشت شیشه تاکسی، داخل ایستگاه اتوبوس، روی نرده‌های پارک یا بالای سردر یک مغازه نوشته شده است، دیده باشید که با همت و تلاش های طاهریان به سرانجام رسیده که خود داستانی شنیدنی دارد.

شبکه رادیویی تهران امروز از ساعت 15 با مستند رادیویی «سایه روشن» همراه مبتکر نوشته های قرآنی شهر است.

تهیه و تولید مستند سایه روشن کاری از گروه مدیریت و برنامه ریزی شبکه رادیویی تهران است که هر روز بر عهده یکی از تهیه کننده های رادیویی است. مستند رادیویی امروز با همت مریم سادات آصفی از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز تقدیم مخاطبان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها