نشست تحلیل گفتمان مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ در استان فارس برگزار شد. به گزارش روابط عمومی صداوسیمای استان فارس، سیدتقی سهرابی مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس در این نشست فرهنگی گفت: این جلسه اولین جلسه‌ای است که درخصوص گفتمان مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ برگزار شده و با توجه به اهمیت این موضوع و تاکید رهبری بر موضوع فرهنگ لازم است در آینده نیز جلسات متعددی در این زمینه برگزار شود تا بتوان راهکارهای متناسب را برای رفع مشکلات فرهنگی پیشنهاد داد.
کد خبر: ۹۱۴۹۹۶

بازدید مدیر شبکه 3 از پشت صحنه ماه عسل

مدیر شبکه سه سیما و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از پشت صحنه «ماه عسل» بازدید کردند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، علی‌اصغر پورمحمدی و تقی مهری با رفتن به برنامه «ماه عسل» از پشت صحنه این برنامه بازدید کردند. «ماه عسل» به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی در ایام ماه مبارک رمضان هر شب روی آنتن شبکه سه می رود.

تولید «توتک و تراب» در مرکز صبا

مجموعه انیمیشن «توتک و تراب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی شیوا حسین‌پور در 7قسمت 10 دقیقه‌ای با تکنیک استاپ موشن به سفارش مرکز صبا در حال تولید است.

به گزارش روابط عمومی مرکز صبا، داستان این مجموعه به قلم حسین معماری برای گروه سنی کودک به رشته تحریر درآمده که ماجراهای خواهر و برادری به نام‌های توتک و تراب را به تصویر می‌کشد. آنها هر بار با خوردن یک شکلات وارد دنیای آرزوی خود می‌شوند.

رمضان در بوسنی از نگاه دوربین سیما

ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان به همت دفتر نمایندگی صداوسیما در بوسنی تولید شد به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «رمضان در بوسنی» با حضور خانواده های بوسنیایی در شهر سارایوو به طریق استودیویی با فرمت فول اچ دی تولید شده است. این برنامه حدود 700 دقیقه تولید شده است که در ایام ماه مبارک رمضان هر شب در قالب یک برنامه 25 دقیقه‌ای قبل از افطار به وقت محلی از کانال بوسنی شبکه جهانی سحر پخش می‌شود. ویژه برنامه «رمضان در بوسنی» سعی دارد در قالب یک گفتگوی ساده و صمیمی با خانواده های مسلمان بوسنیایی آداب و رسوم آنها را در ایام ماه مبارک رمضان مرور کند.

آیین‌های کهن رمضان در برنامه رادیویی «آیینه اقوام»

علاقه‌مندان به آیین های کهن ماه مبارک رمضان می توانند هر روز ساعت 17و30دقیقه شنونده برنامه رادیویی «آیینه اقوام» از رادیو نمایش باشند. این برنامه سفری است به دیار سرزمین کهن ایران که راوی در پی آیین و مراسم ماه رمضان است.

گره‌گشایی در صبح روشن

برنامه «صبح روشن» رادیو معارف امروز ساعت 9 از فضیلت خیرخواهی و گره‌گشایی در روابط اجتماعی سخن می گوید. حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدجواد فلاح در این برنامه حضور دارد.

چشم و همچشمی و معضلات طنز

مجموعه برنامه «نیم صبا» کاری از گروه طنز و سرگرمی رادیو صباست که روزهای زوج ساعت 14 و 30 دقیقه از رادیو صبا روی آنتن می رود و امروز به موضوع چشم و همچشمی و معضلات طنز آن در جامعه می‌پردازد.

مراسم «دُم‌دُم سحری» در رادیو فرهنگ

برای نخستین‌بار در یک برنامه رادیویی مراسم «دُم‌دُم سحری» به‌طور مفصل و ویژه از برنامه نیستان رادیو فرهنگ پخش می شود. این برنامه امروز ساعت 14 و 30 دقیقه روی آنتن می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها