فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «چ»، «هینوکیو»، «پاپوش»، «عملیات قطب شمال»، «آرزوهایت را به خاک نسپار»، «عیار 14»، «غذای دریایی»، «نبردگاه ممنوعه»، «خرگوش مخملی»، «باسیل موش کارآگاه زبل»، «الیور تویست»، «خبرچین»، «نیکولاس نیکلبی»، «سر پرسودا»، «هشت میلیمتری»، «خوش آمدید»، «مرد عوضی»، «تحول هنری» و «وثیقه» امروز و فردا از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۶
«چ» فردا در تلویزیون

شبکه یک

فردا: چ، ساعت 16

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، فردا ساعت 16 از شبکه یک پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: در اواخر مرداد سال 1358، دکتر مصطفی چمران از طرف دولت موقت ماموریت پیدا می‌کند به پاوه برود و درگیری داخلی به ‌وجود آمده در آنجا را خاتمه دهد. سه راس درگیری مورد نظر را مردم پاوه، کردهای جدایی‌طلب و رزمندگان پاسدار تشکیل می‌دهند. چمران با تکیه بر نگاه عرفانی و بینش صلح‌جویانه‌اش، هم باید در برابر جسارت و میل به عدالت‌طلبی اصغر وصالی به عنوان فرمانده پاسداران مستقر در پاوه مقاومت کند و هم دکتر عنایتی به عنوان رئیس کردهای شورشی را قانع کند که دست از درگیری بردارد که ...

فریبرز عرب‌نیا، سعید راد، مریلا زارعی، بابک حمیدیان در «چ» هنرنمـایـی کرده‌اند.

شبکه دو

امروز: هینوکیو، ساعت ‌‌8

فردا: پاپوش، ساعت 8/ عملیات قطب شمال، ساعت 17 و 30 دقیقه

سینمایی «هینوکیو» به‌ کارگردانی تاکاهیکو آکیاما امروز ساعت ‌‌8 صبح از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «پاپوش» به کارگردانی منوچهر هادی نیز فردا ساعت 8 روی آنتن می‌رود.

بهنام تشکر، حدیث میرامینی و اصغر محبی بازیگران این فیلم هستند.

در همین روز، فیلم سینمایی «عملیات قطب شمال» به کارگردانی گرا بوآل، ساعت 17 و 30 دقیقه نمایش داده می‌شود.

شبکه سه

فردا: آرزوهایت را به خاک نسپار، ساعت 10

فیلم تلویزیونی «آرزوهایت را به خاک نسپار» به کارگردانی مهدی چوپانی و تهیه‌کنندگی میثم ریاحی، جمعه 28 خرداد ماه ساعت 10 از شبکه سه به نمایش درمی‌آید.

در این فیلم خواهیم دید: زنی به نام نرگس در آستانه جدایی از همسرش قرار دارد اما با تمام وجود تلاش می‌کند تا این اتفاق نیفتد و در این مسیر از اعتقاداتش کمک می‌گیرد...

امید روحانی، سارا بهرامی، معصومه آقاجانی، بهرام کمیجانی و سمیرا گودرزی در فیلم تلویزیونی «آرزوهایت را به خاک نسپار» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه چهار

امروز: عیار 14، ساعت 20 و 30 دقیقه

فیلم سینمایی «عیار 14» به کارگردانی پرویز شهبازی امروز ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. محمد رضا فروتن، پوریا پورسرخ، کامبیز دیرباز و مینا ساداتی در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه پنج

فردا: غذای دریایی، ساعت 9/ نبردگاه ممنوعه، ساعت 13 و 30 دقیقه

انیمیشن «غذای دریایی» به کارگردانی آن هو گوه، فردا ساعت 9 از شبکه پنج پخش می‌شود .

در خلاصه داستان فیلم با بازی استیون بون، کولین چانگ، چی رن چانگ و جیسون کاتوم آمده است: یک گربه ماهی کوچک با یک نهنگ گوشتخوار دوست است. گربه‌ماهی، چند تخم روی صخره‌ای مرجانی پیدا می‌کند و خوشحال می‌شود که اقوامش را دیده، اما دو ماهیگیر تخم‌ها را با خودشان می‌برند و ...

فیلم سینمایی «نبردگاه ممنوعه» به کارگردانی جان ارل و آدریان پاورز نیز ساعت 13 و 30 دقیقه نمایش داده می‌شود.

شبکه کودک

امروز: خرگوش مخملی، ساعت 22

انیمیشن سینمایی «خرگوش مخملی» به کارگردانی میچل لندن جی آر، امروز ساعت 22 از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

فردا نیز انیمیشن سینمایی «باسیل موش کارآگاه زبل» به کارگردانی جان ماسکر و دیو میچینر ساعت 22 از این شبکه روی آنتن می‌رود.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «الیور تویست»، «خبرچین»، «نیکولاس نیکلبی»، «سر پر سودا» و «هشت میلی‌متری» امروز ساعت 11،15،17،21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فردا نیز فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «سر پر سودا»، «خوش آمدید»، «مرد عوضی»، «تحول هنری» و «وثیقه» ساعت 11، 17،15، 21 و 23 از این شبکه پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها