در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد:

واکنش رئیس سابق بانک مرکزی به حکم دادگاه کانادایی درباره اموال ایران

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس دهم با اشاره به ادامه برداشت از اموال ایران گفت: دولت باید شکایات بین المللی را در مجامع بین المللی در ارتباط با اینگونه اتفاقات همچنان پیگیری کند.
کد خبر: ۹۱۳۳۳۹
واکنش رئیس سابق بانک مرکزی به حکم دادگاه کانادایی درباره اموال ایران

محمود بهمنی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به ادامه برداشت از دارایی های ایران از جمله رای دادگاهی در کانادا در موردمصادره 13 میلیون از دارایی های ایران گفت: تکرار اینگونه اقدامات علیه ایران نشان می دهد که مبنایی نداشته و تخلف می کنند.

وی ادامه داد: آنها حیثیت جهانی خود را از بین می برند اما ما باید در مجامع بین المللی شکایت کنیم و مرتب این موضوع را پیگیری کنیم تا به خود اجازه انجام چنین اقداماتی را ندهند.

بهمنی گفت: تمام دنیا در دیگر کشورها پول دارند اگر قرار باشد عدم اعتماد ایجاد شود کشوری پولش را نزد اروپا و آمریکا نخواهد گذاشت و بیشترین لطمه را همین کشورها خواهند دید .

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس دهم با اشاره به اینکه صادر شدن چنین احکامی در مورد اموال ایران در مقاطع مختلف نشان دهنده حقانیت بیشتر ایران و باطل بودن اقدامات قبلی در خصوص ایران است اظهار داشت: این اقدامات قطعا تمام نخواهد شد و ادامه دار است.

بهمنی با تاکید بر ضرورت برخورد جدی با این موضوع گفت: دولت باید شکایات خود را در مجامع بین المللی در ارتباط با اینگونه اتفاقات همچنان پیگیری کند.

وی ادامه داد: این کشورها از هر بهانه ای برای تحت فشار قرار دادن ایران استفاده می کنند و مسئولان کشورمان باید برخورد قانونی با آن داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین
-
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
۰
۰
روزگار غریبیست.انهمه فساد دربانك مركزی وفراررئیس كل بانك ملی با 30000000دلار به كانادا در زمان تصدی فردی روی میدهد كه بجای توبیخ وتوقیف میاید میشود نماینده مجلس همان مردم بدبختی كه روزگاری در فلاكتشان نقش اصلی داشته وحالا دم از احقاق حقوق همان مردم میزند.

نیازمندی ها