مهدی‌هاشمی‌نسب خودش از آن بازیکنانی بود که سال‌ها قبل با انتقالش از پرسپولیس به استقلال یکی از بزرگترین اتفاقات فوتبال ایران را رقم زد. آن هم در شرایطی که 4 بار به استقلال گل زده بود و کری‌های زیادی را برای این تیم می‌خواند.‌
کد خبر: ۹۱۳۱۷۰

هاشمی‌نسب که این روزها زیاد فوتبال ایران را دنبال نمی‌کند تمام فکر و ذکرش شده فوتبال اروپا. او طرفدار تیم ملی آلمان است و طوری که آنالیز کرده این تیم با هدایت یوآخیم لو جام قهرمانی در یورو 2016 را بالای سرش می‌برد.

امسال فصل نقل و انتقالات با خریدهای استقلال و پرسپولیس شور و هیجان خاصی گرفته است. خیلی‌ها می‌گویند کل کل بین دو تیم برای جذب بازیکن تبعات زیادی را به همراه دارد. مثل بالا رفتن بی‌جهت قیمت بازیکنان.

چه کسی می‌گوید تبعات دارد؟ الان همه تیم‌ها دارند تلاش‌شان را می‌کنند تا بهترین بازیکنان را جذب کنند. طبیعی است هر تیمی‌که بیشتر پول داشته باشد خرید‌های بهتری می‌کند. تیم‌ها هم برای خودشان تلاش می‌کنند نه برای دیگری. به نظرم هر کس بتواند این ستاره‌ها را شکار کند می‌تواند در فصل پیش رو روزهای خوبی را تجربه کند.

پرسپولیس و استقلال پس از سال‌ها دارند دوباره به روزهای اوج خودشان برمی‌گردند. فوتبال دوباره دارد به مرز دو قطبی بودن نزدیک می‌شود. این اتفاق...

اگر این‌طوری شود که خیلی خوب است.

شما ببینید هر زمان که استقلال و پرسپولیس قوی بودند فوتبال ایران اعتبار داشته است. هر زمان هم که این دو تیم نتیجه نگرفته‌اند نه در آسیا و نه در تیم‌ملی آن فروغ همیشگی را نداشته‌ایم. پرسپولیس و استقلال به نظر من باید همیشه قوی باشند.

خیلی‌ها می‌گویند که امسال یک جنگ زیرپوستی بین منصوریان و برانکو راه افتاده است. نمونه اش انتقال امیری به پرسپولیس. شما این را قبول دارید؟

من زیاد وارد جزئیات نمی‌شوم و کلی حرف‌هایم را می‌زنم. با توجه به اینکه کمی‌تجربه دارم و در هر دو تیم هم بازی کرده‌ام نظراتم را می‌دهم. من خیلی کم روزنامه می‌خوانم و خیلی کم نقل و انتقالات را دنبال می‌کنم. الان هم درگیر رقابت‌های جام ملت‌های اروپا هستم.

طرفدار کدام تیم هستید؟

آلمان.

در کل پیش‌بینی‌تان از این رقابت‌ها چیست؟

بازی خوب که هنوز ندیده‌ایم. هنوز فرانسه و انگلیس و آلمان آن تیم‌های همیشگی نیستند و بدون شک در هفته‌های آینده بازی‌های خوبی را شاهد خواهیم بود. با این حال من فکر می‌کنم که آلمان‌ها می‌توانند قهرمان این دوره از رقابت‌ها شوند.

به‌عنوان سوال آخر وحید امیری عنوان کرده بود که هر تیمی‌بیشتر پول بدهد به آن تیم می‌رود. این روزها دیگر...

زمانی باید از عرق حرف زد که پول در فوتبال نبود. به بازیکنان حق بدهید. الان پای پول در میان است و عرق کدام است؟ خیلی راحت بازیکنی از استقلال به پرسپولیس می‌رود و بلعکس. حق دارند.

آنها باید آینده‌شان را تامین کنند. به نظرم این چیزها فقط برای هواداران مهم است و بازیکنان زیاد وارد این اتفاق‌ها نمی‌شوند. ما هنوز هم احساسی هستیم و همین باعث می‌شود تا حرف و حدیث‌ها در این مورد زیاد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها