عضو هیات رییسه در گفتگو با جام جم آنلاین:

جلسه روسای شعب با لاریجانی در رابطه با کمیسیون ها/ ترافیک شدید پشت 4 کمیسیون

عضو هیات رییسه مجلس دهم گفت: فردا بعد از ظهر روسای شعب جلسه ای را با حضور لاریجانی در رابطه با تعیین تکلیف کمیسیون ها برگزار خواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۲۳۳۶
جلسه روسای شعب با لاریجانی در رابطه با کمیسیون ها/ ترافیک شدید پشت 4 کمیسیون

اکبررنجبرزاده در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، گفت: قرار بود فردا ساعت 6 بعد از ظهر جلسه ای با حضور نواب رییس و روسای شعب برای تعیین تکلیف نهایی کمیسیون هایی که تعداد متقاضیان آنها زیاد است برگزار شود اما امروز اعلام شد که فردا ساعت 3 بعد از ظهر رییس مجلس جلسه ای با روسای شعب خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این جلسه احتمالا رییس مجلس توصیه هایی خواهد کرد که در جریان انتخاب اعضای کمیسیون ها نارضایتی ایجاد نشود و اعضا براساس سوابق کاری و مدارک تحصیلی انتخاب شده و در واقع نوعی انضباط در تقسیم شعب برقرار باشد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس دهم افزود: بعد از این جلسه هم احتمال دارد جلسه روسای شعب با نواب رییس جهت تعیین تکلیف اعضای کمیسیون های پر متقاضی و کمیسیون های کم متقاضی برگزار شود.

رنجبرزاده با اشاره به اینکه کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی،برنامه و بودجه،اقتصاد و صنایع و معادن دارای بیشترین متقاضی هستند تصریح کرد: در عین حال کمیسیون های فرهنگی و شوراها متقاضی اندکی دارند که باید طبق آیین نامه نمایندگان به صورت متعادلی بین کمیسیون ها توزیع شوند.

این عضو هیات رییسه مجلس دهم همچنین در مورد زمان برگزاری نشست مشترک دولت و مجلس گفت: در جلسه هیات رییسه که قرار است فردا برگزار شود تاریخ برگزاری نشست مشخص می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها