وزارت ورزش و جوانان از فعالیت‌های رسانه‌ای معاون صدای رسانه ملی در حوزه جوانان قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۶

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمدرضا رحمتی، معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان با اهدای لوح سپاس از تلاش‌ها و اقدامات رسانه‌ای نسرین آبروانی معاون صدای رسانه در حوزه جوانان بویژه در هفته جوان قدردانی کرد.

جام ملت‌های اروپا «اکسیر» را به تعویق انداخت

یازدهمین قسمت برنامه «اکسیر» با موضوع تیروئید قرار بود پنجشنبه شب گذشته با اجرای فرزاد حسنی و حضور رضا شفیعی‌جم به عنوان مهمان ویژه روی آنتن برود که به دلیل آغاز پخش ویژه‌برنامه جام ملت‌های اروپا (یورو 2016) پخش این برنامه به تعویق افتاد. طی روزهای آینده درباره زمان پخش «اکسیر» و سایر قسمت‌های این برنامه با توجه به پخش مسابقات جام ملت‌های اروپا و لیگ جهانی والیبال اطلاع‌رسانی دقیق صورت خواهد گرفت.

«اکسیر» به تهیه‌کنندگی مصطفی شریفی، برنامه‌ای ترکیبی با مضمون سلامت است که قصد دارد با زبان طنز، سبک زندگی سالم را ترویج کند.

پخش «چرخ‌فلک» پس از ماه رمضان

ساخت اپیزود «نوری» از سریال «چرخ‌فلک» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد بتازگی به پایان رسیده است و این مجموعه بعد از ماه رمضان پخش می‌شود.

به گزارش مهر، اپیزود «نوری» از مجموعه «چرخ‌فلک» به تهیه‌کنندگی مجید مولایی اخیرا در تهران کلید خورد و با پایان تصویربرداری وارد سایر مراحل فنی شده است.

برنامه «خوش‌مزه» ویژه کودکان

برنامه استودیویی «خوش‌مزه» یک برنامه آموزشی تابستانی است که به منظور آشنا کردن کودکان با اصول ساده آشپزی و مهارت‌های دست‌ورزی و توجه کودکان به مواد غذایی و تغذیه سالم در شبکه کودک تولید شده است. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در این برنامه که بنابر پژوهش‌های طب ایرانی ـ اسلامی تهیه شده، همه مواد و غذاها با توجه به برنامه «خوش‌مزه» ویژه کودکان نیازهای اساسی کودکان در حوزه تغذیه سالم و طب اسلامی انتخاب شده است. مجموعه «خوش‌مزه» به کارگردانی مهدی صفوی و تهیه‌کنندگی محمد طبیبی در70 قسمت 14 دقیقه‌ای برای کودکان 8 تا 12 سال در شبکه کودک و نوجوان ـ کانال نهال تولید شده و هر روز ساعت 19 و 45 دقیقه از شبکه کودک پخش می‌شود.

اتمام تصویربرداری «معمای شاه» تا 2 ماه دیگر

«معمای شاه» تنها سریالی است که در ماه مبارک رمضان همزمان با پخش سریال‌های مناسبتی، به روال سابق از آنتن سبکه یک سیما پخش می‌شود. تهیه‌کننده سریال «معمای شاه» درباره تداوم پخش این سریال در ماه رمضان اظهار کرد: پیشنهاد تداوم پخش سریال تاریخی «معمای شاه» هم از جانب ما مطرح شد و هم از جانب صداوسیما؛ این سریال یک کار تاریخی است و به همین خاطر هم باید در پخش آن تداوم وجود داشته باشد.

علی لدنی در گفت‌وگو با ایسنا، زمان اتمام تصویربرداری سریال «معمای شاه» را دو ماه دیگر اعلام کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا تقریبا دو ماه دیگر زمان تصویربرداری به پایان می‌رسد و دیگر هیچ بازیگر جدیدی به گروه اضافه نمی‌شود. سریال تاریخی «معمای شاه» به تهیه‌کنندگی علی لدنی و کارگردانی و نویسندگی محمدرضا ورزی هر هفته جمعه‌ها ساعت 22 از شبکه اول پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها