دوشنبه همراه با رادیو سلامت

منم می‌خوام روزه بگیرم

برنامه «کودک من» شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ 17 خرداد ماه، به بررسی موضوع «رمضان و برنامه ریزی برای اوقات فراغت» خواهد پرداخت.
کد خبر: ۹۱۰۷۰۴
منم می‌خوام روزه بگیرم

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، «کودک من» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که به موضوعاتی در حوزه فرزند پروری و تربیت فرزندان می‌پردازد.

در برنامه «کودک من»، از ساعت 16:30 به مدت 25 دقیقه با حضور دکتر مریم حلی ساز، روان شناس موضوع «منم می‌خوام روزه بگیرم» را مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد.

گفتنی است، برنامه «کودک من»، روزهای شنبه؛ دوشنبه تا چهارشنبه هر هفته، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

سرزنش کردن در «به رنگ زندگی»

مقوله «پاسخ‌های نابالغانه در تعامل با دیگران»، دوشنبه ـ 17 خرداد ماه، در برنامه «به رنگ زندگی» شبکه رادیویی سلامت مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، به رنگ زندگی» یک مجله عصرگاهی از گروه بهداشت روان رادیو سلامت است که می کوشد تا مخاطبان را با نقش و کارکرد مولفه‌های هوش معنوی در سلامت روان آشنا کند.

این برنامه عصرگاهی، با حضور دکتر حسین ابراهیمی مقدم، روان شناس از ساعت 17 به مدت 100 دقیقه به پرسش مخاطبان درباره «آشنایی با پاسخ‌های نابالغانه و راه‌های کنترل آن» پاسخ می دهد.

برنامه «به رنگ زندگی» از بخش های متعدد و متنوعی همچون تغذیه سالم، ایمنی در محیط کار و ... تشکیل شده است.

یادرآور می شود، برنامه «به رنگ زندگی»، به صورت یک هفته در میان، به همت برنامه سازان «گروه خانواده» و «گروه بهداشت روان» شبکه رادیویی سلامت بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

«سایبان آرامش» و اختلال شخصیت اجتنابی

در برنامه «سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ 17 خرداد ماه، «اختلال شخصیت اجتنابی»، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

برنامه «سایبان آرامش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که آموزش و پیشگیری از اختلالات روان،‌ اضطراب و استرس، ‌اختلال شخصیت از جمله اهداف آن است.

برنامه رادیویی «سایبان آرامش» با حضور دکتر فربد فدایی، روانپزشک به این پرسش های مخاطبان درباره «آشنایی با نشانه‌های اختلال شخصیت اجتنابی و دلایل آن» پاسخ می دهد.

در این برنامه، شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش با فرهنگ مشاوره وخدمات روانشناختی و روانپزشکی آشنا می شوند.

یادآور می شود، برنامه «سایبان آرامش» از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای سلامت می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها