ستاره فرانسوی رئال‌مادرید گفت: دیدیه دشان تحت فشار موج نژادپرستی در فرانسه، مرا از فهرست خود بیرون کرد. کریم بنزما ، بازیکن تیم فوتبال رئال‌مادرید اسپانیا در واکنش به انتشار فهرست نهایی فرانسه برای یورو گفت: این نتیجه فشار نژادپرستان فرانسوی است. موج تاسف‌برانگیزی که در کشور من همیشه وجود داشته و هر بار در عرصه‌ای خاص خودش را نشان می‌دهد. ای کاش دشان تحت تاثیر این موج قرار نمی‌گرفت. من در اوج هستم و با رئال‌مادرید، قهرمان اروپا شده‌ام. از تماشای بازی‌های یورو 2016 لذت خواهم برد و خود را برای درخشش در فصل آینده همراه با تیم محبوبم آماده خواهم کرد.
کد خبر: ۹۱۰۰۲۹

بازگشت شواینی

کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان با اتمام کامل دوره مصدومیت به تمرینات ژرمن‌ها اضافه شد. باستین شواین که مدتی با مصدومیت مواجه بود، بعد از پشت سرگذاشتن دوره نقاهت و همچنین انجام تمرینات فیزیوتراپی، تمرین با توپ را در کنار اعضای تیم ملی آلمان در اردوگاه اسکونا سوئیس از سرگرفت. یوآخیم لو، سرمربی تیم ژرمن‌ها امیدوار است کاپیتان تیمش در فرصت ده روزه تا شروع مسابقات یورو 2016 به آمادگی مطلوب دست پیداکند.

سائول: باورم نمی‌شود خط خورده باشم

بازیکن کلیدی تیم فوتبال اتلتیکومادرید اسپانیا خط خوردن از فهرست تیم ملی کشورش را باور ندارد؛ بازیکنی که در ترکیب ثابت تیم فوتبال اتلتیکومادرید خوش درخشید، 9 گل زد و 3600 دقیقه بازی کرد اکنون در ترکیب تیم ملی فوتبال اسپانیا برای حضور در یورو 2016 جایگاهی ندارد و این موضوع برایش عجیب و حتی مشکوک است. سائول به آس گفت: به هر حال به قانون احترام می‌گذارم. قانونی که معمولا با بارسلونا و رئال‌مادرید رفاقت بیشتری دارد.

دل‌بوسکه: چاره‌ای نداشتم

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از انتخاب 23 بازیکن برای شرکت در یورو 2016 گفت: چاره‌ای نداشتم. باید تعادل را در تیم برقرار می‌کردم. ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: برای چهار بازیکن نهایی، من باید در تیم خود تعادل برقرار می‌کردم و این برایم بسیار اهمیت داشت. در خط حمله به مهره‌هایی نیاز داشتم که به هیچ وجه نزدیک بحران مصدومیت نباشند. ایسکو و سائول، دو ستاره فوتبال اسپانیا هستند، اما من یک روزنامه‌نگار عاشق روزنامه‌نگاری نیستم که به خاطر گل زیبای سائول در لالیگا حتما او را شایسته حضور در تیم ملی بدانم. باید همه چیز را مورد توجه قرار داد. سائول خیلی خوب است، اما به درد تیم من در 2016 نمی‌خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها