از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در حرم حضرت معصومه(س)

شبکه رادیویی سلامت، همزمان با سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) روزهای پنجشنبه و جمعه، 13 و 14 خرداد ماه، در برنامه های خود به موضوعاتی همچون معرفی و ترویج اندیشه های حضرت امام، الگو برداری از ساده زیستی حضرت امام (ره) و ... می پردازد.
کد خبر: ۹۰۹۸۸۲
ویژه برنامه رادیو سلامت در سالروز ارتحال حضرت امام ره)

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، ویژه برنامه های سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) شبکه رادیویی سلامت در روزهای پنجشنبه و جمعه 13 و 14 خرداد ماه، به شرح زیر است:

برنامه «عصرتون سلامت» کاری از گروه تغذیه، پنجشنبه ـ 13 خرداد، از ساعت 17، به بررسی ویژگی های شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) و معرفی و ترویج اندیشه های حضرت امام(ره) می پردازد.

برنامه «پشت پلک صبح» کاری از گروه تغذیه، بامداد جمعه ـ 14 خرداد، از 30 دقیقه بامداد با حضور دکتر محمد فرنقی زاد، مشاور خانواده؛ دکتر منصور ریاضی، دکترای تغذیه؛ دکتر باطنی،عضو تیم پزشکی امام راحل(ره) در دوران بیماری ایشان؛ اسد الله طاهر رضی،کارشناس مذهبی؛ و حجت الاسلام غیاث، کارشناس مذهبی به موضوعاتی همچون سبک زندگی و الگو گرفتن از زندگی امام خمینی(ره) و معرفی و ترویج اندیشه های حضرت امام(ره) خواهد پرداخت.

برنامه «نقطه سر خط» کاری از گروه اجتماعی جمعه ـ 14 خرداد، از ساعت 8 ، با حضور دکتر حسین اعرابی، روانشناس و حجت الاسلام دکتر محمد حسن توانایی،کارشناس مذهبی با موضوع الگو برداری از ساده زیستی حضرت امام (ره) به این پرسش که شما به عنوان یکی از محبان امام ( ره ) تا چه اندازه به ساده زیستی اهمیت می دهید و این اصل را رعایت می کنید؟، پاسخ می دهد.
برنامه «کوچه سلامت پلاک 102» کاری از گروه تغذیه، جمعه ـ 14 خرداد، از ساعت 10:10، با حضور دکتر صفوی، متخصص تغذیه و دکتر حمیدرضا بابامرادی، روانشناس به موضوع مهربانی و مهرورزی، و معرفی و ترویج اندیشه های حضرت امام (ره) می پردازد.

برنامه «رسانه و سلامت» کاری از گروه اجتماعی، جمعه ـ 14 خرداد، از ساعت 15، با حضور علی اصغر ترکاشوند، پژوهشگر مرکز پژوهش های سازمان صدا و سیما در حوزه رسانه به معرفی و ترویج اندیشه های حضرت امام(ره) اختصاص دارد.

برنامه «بفرمایید سیب» کاری از گروه تغذیه، جمعه ـ 14 خرداد، از ساعت 17، با حضور دکتر صفوی، متخصص تغذیه؛ دکتر مینا پورفرخ، روانشناس؛ و دکتر عبدخدایی، دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام به موضوع یاد و خاطره، و معرفی و ترویج اندیشه های حضرت امام(ره) خواهد پرداخت.

یادآور می شود، برنامه های شبکه رادیویی سلامت از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها