«ماشین ها 3» با داستان تازه به جاده می زند

شرکت کامپیوتری پیکسار خط اصلی داستان سومین قسمت مجموعه فیلم انیمیشنی «ماشین ها» را در اختیار رسانه های گروهی قرار داد.
کد خبر: ۹۰۹۸۳۲
«ماشین ها 3» با داستان تازه به جاده می زند

به گزارش جام جم آنلاین ، این کمدی اکشن خانوادگی و ماجراجویانه را این شرکت فیلم سازی با همکاری کمپانی والت دیزنی تهیه می کند.

در داستان قسمت سوم این انیمیشن، کاراکتر لایتینگ مک کوئین که یک ماشین مسابقات اتومبیل رانی است، دارد پیر می شود و نگران است نتواند در مسابقات حضور فعال داشته باشد.

مسابقه مهمی در راه است و مک کوئین می خواهد قهرمان و برنده آن باشد. دوستان او هم خواهان برنده شدنش هستند، ولی نگرانی خود از فرسودگی این ماشین مسابقات را هم پنهان نمی کنند.

آشنایی مک کوئن با یک ماشین جوان و تازه نفس به نام کروز رامیرز، می تواند به او کمک کند تا در این مسابقه هم به عنوان برنده و نفر اول معرفی شود.

کروز رامیرز که اصلیتی آمریکایی لاتینی تبار دارد، به مک کوئین یک سری از حقه های جدید کاری را یاد می دهد. در طول داستان، دوستی این دو عمیق می شود.

به نوشته هالیوود ریپورتر، برایان فی وظیفه کارگردانی «ماشین ها 3» را به عهده دارد. او جایگزین جان لستر شده که دو قسمت قبلی این مجموعه فیلم را کارگردانی کرده است.

سومین قسمت «ماشین ها» برای تابستان سال 2017 آماده نمایش عمومی می شود و تهیه کنندگانش امید فراوانی به موفقیت بالای مالی و انتقادی آن دارند.

منتقدان و تحلیل گران اقتصادی سینما می گویند دوران نمایش عمومی این انیمیشن، از اهمیت بسیار زیادی برای کمپانی والت دیزنی و شرکت کامپیوتری پیکسار برخوردار است.

دلیل اصلی این امر هم، واکنش نه چندان مثبت تماشاگران و منتقدان به قسمت دوم این مجموعه فیلم در سال 2011 بوده است. این فیلم با هزینه تولید 200 میلیون دلاری خود، فقط 192 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرد.

این در حالی است که اولین قسمت «ماشین ها» در سال 2006 با یک هزینه تولید 120 میلیون دلاری، حدود 245 میلیون دلار در این محل فروش داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها