بازیکنان والیبال نشسته، از صبح دیروز با شروع اردوی دهم در ساری دست به توپ شدند. فرهادی، جعفری، عبدی، خالقی، زارعی، پنجه‌باشی، کردستانی، جعفریان، اسحاقی، خلیل‌زاده، دانایی، نجاتی‌عارف، کشوری، فلاحی، ملکی و حیدری اردونشینانی هستند که تا 24 خردادماه زیر نظر مریم ایران‌منش سرمربی، بتول مهران پور مربی و فرید صائبی مدیر فنی برای پارالمپیک تمرین می‌کنند. ترکیب نهایی این تیم برای ریو، بعد از دو اردوی دیگر تیرماه نهایی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۳۳۷

تائید برنامه یکساله فوتسال

دبیرکل و مسئولان کمیته بانوان فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای با کادر فنی تیم ملی، برنامه یکساله فوتسال را قطعی کرد. علیرضا اسدی دبیر کل، الهه عرب عامری، رئیس کمیته بانوان، نادره درودیان، دبیر کمیته بانوان و المیرا ثمینی‌پور، سرپرست کل تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال با فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال و کادرفنی درجلسه‌ای علاوه بر ارزیابی عملکرد تیم در تورنمنت روسیه، برنامه یکساله تیم ازجمله اردوها و مسابقات را بررسی و تائید کردند.

غربال دوم کاراته‌کاها با ویدئو چک

کاراته‌کاها در انتخابی دوم تیم ملی با ویدئو چک با خیال راحت مبارزه می‌کنند. 13 کاراته‌کا پنجشنبه برای دومین بار روی تاتامی مجموعه آزادی می‌روند تا دو نفر اول هر وزن در اردوی قهرمانی جهان اتریش بمانند، اما فدراسیون برای این که کاراته کاها با خیال راحت مبارزه کنند، علاوه‌بر سپردن قضاوت به داوران رسمی، از ویدئو چک هم استفاده می‌کنند تا امتیاز دهی دقیق و بدون شبهه باشد. به گفته مریم مشیری، سرمربی تیم ملی کاراته، اول نفرات مدعو کادر فنی به صورت دوره‌ای با هم مبارزه می‌کنند تا برنده با نفرات دوم و سوم مبارزه انتخابی مرحله اول به صورت دوره‌ای مبارزه کند و یک نفر انتخاب شود.

تیم ملی هندبال به قهرمانی آسیا می‌رود؟

هفته آینده تکلیف اعزام تیم هندبال به قهرمانی آسیا مشخص می‌شود. قرار بود رفتن یا نرفتن تیم ملی به قهرمانی آسیا دو هفته قبل مشخص شود، اما کلاس بین‌المللی کمیته فنی را به تاخیر انداخت. به گفته مشت زن، نایب‌رئیس فدراسیون هندبال، کمیته فنی فقط یک جلسه برای بررسی وضعیت اعزام تیم ملی به قهرمانی آسیا برگزار کرده، اما ظاهرا کافی نیست. او می‌گوید: باید همه شرایط بررسی شود. تا پایان هفته آینده، کمیته فنی درباره اعزام تیم ملی بانوان به رقابت‌های قهرمانی آسیا نظرش را می‌دهد و بعداز تائید اعزام، اردوی تیم ملی شروع می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها