بر اساس مصوبه شورای شهر در روز چهارشنبه پنجم خرداد همزمان با سالروز درگذشت مهران دوستی، خیابان اسفراین در منطقه 6 به مهران دوستی تغییر نام داده و آیین تجلیل از این هنرمند برجسته ایرانی صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۰۷۷۱۸

به گزارش فارس، مراسم تغییر نام خیابان اسفراین با حضور خانواده مرحوم دوستی و جمعی از اهالی هنر و رسانه صورت می‌گیرد.

«یک میخ و چند کت» در شبکه مستند

مستند جدید خانجهانی با نام یک میخ و چند کت با محوریت شور و شوق مردم برای حضور حداکثری پای صندوق‌های رای در کنار رقابت نامزدهای مختلف در شبکه مستند رونمایی شد. به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، این مستند قرار است جمعه هفتم خرداد ساعت 14 از این شبکه پخش شود.

کتاب علی‌اکبر ولایتی انیمیشن شد

روابط عمومی صبا گزارش داد، مجموعه انیمیشن «یکی بود یکی نبود سرزمین من ایران بود» بر اساس کتاب «پویایی فرهنگ و تمدن اسلام و ایران» نوشته علی‌اکبر ولایتی در 50 قسمت 15 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی امید نجیب‌زاده و کارگردانی روانبخش صادقی در مرکز صبا تولید شد.

«حس سوم» بار دیگر روی آنتن تلویزیون

شبکه دو سیما مجموعه پلیسی «حس سوم» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده را در جدول پخش خود قرار داده است. سریال «حس سوم» دارای ژانری پلیسی است که بازیگرانی چون حبیب دهقان نسب، مهدی فخیم‌زاده، نسرین مقانلو، لیلا برخورداری، سیروس ابراهیم‌زاده، انوشیروان فاطمی، شمسی فضل‌اللهی، محسن قاضی مرادی، پرویز بزرگی، بهروز قادری و ... در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند. این مجموعه تلویزیونی ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه دوی سیما پخش می‌شود.

بازگشت میرباقری به تلویزیون

داوود میرباقری پس از تولید سریال «ماه تی‌تی»، مجموعه تلویزیونی «صوراسرافیل» را برای رسانه ملی کلید می‌زند. به گزارش مهر، مجموعه تلویزیونی «صور اسرافیل» نوشته امرالله احمدجو با بازنویسی داوود میرباقری چندی پیش به مرکز امور نمایشی سیما سپرده شد و پس از تائید رسانه ملی این مجموعه در چرخه تولید قرار گرفت.

راهبردهای رادیو معارف در سال اقتصاد مقاومتی

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، مجتبی تونه‌ای، مدیر رادیو سراسری معارف با تشریح سیاستگذاری این رسانه دینی در موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: رادیو معارف در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب پیرامون اقتصاد مقاومتی با تولید و پخش برنامه‌های مرتبط، به ترویج فرهنگ خوداتکایی در تولید و مصرف کالا و خدمات می‌پردازد.

اکبر زنجانپور با سریال طنز اجتماعی در رادیو نمایش

از ششم خرداد ماه، سریالی با عنوان «ماجرای من و اردشیر خان» به کارگردانی اکبر زنجانپور از رادیو نمایش پخش می‌شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این سریال طنز اجتماعی ماجرای سرباز معلمی را روایت می‌کند که تحصیلات علوم دامی دارد .

مسیر نفوذ فساد در اقتصاد ایران واکاوی می‌شود

برنامه بحث روز رادیو ایران در میزگردی رادیویی به بررسی منافذ ورود و زمینه‌های بروز فساد در اقتصاد کشور می‌پردازد. این برنامه ساعت 15 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها