سخنگوی فراکسیون امید در گفتگو با جام جم آنلاین:

پاسخی از اصولگراها برای تشکیل کمیته تعامل دریافت نکردیم/ همچنان آمادگی تعامل داریم

سخنگوی فراکسیون امید درباره آخرین فعالیت های کمیته 5 نفره منتخبان لیست امید برای تعامل با منتخبان اصولگرای مجلس دهم گفت: علیرغم گفت و گوهای آقای تابش با طرف مقابل همچنان پاسخ روشنی از سوی آنها برای تشکیل کمیته ای مشابه دریافت نکرده ایم.
کد خبر: ۹۰۶۸۴۴
پاسخی از اصولگراها برای تشکیل کمیته تعامل دریافت نکردیم/ همچنان آمادگی تعامل داریم

محمد علی وکیلی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین ، درباره آخرین نتایج پیگیری های کمیته 5 نفره منتخبان لیست امید برای تعامل با منتخبان اصولگرای مجلس دهم گفت: این کمیته از دو ماه پیش تشکیل شده و بنا شد آقای تابش به نمایندگی از این کمیته با آقای لاریجانی دیدارهایی برای تشکیل کمیته ای مشابه در فراکسیون اصولگراها داشته باشد.

وی ادامه داد: هر زمانی که از آقای تابش در مورد این موضوع و آمادگی یا عدم آمادگی طرف مقابل برای تشکیل کمیته ای مشابه سوال کردیم پاسخ داده است که همچنان جواب روشنی از سوی اصولگراها دریافت نکرده است.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با اشاره به اینکه اعضای کمیته 5 نفره شامل آقایان غلامرضا تاجگردون،محمد رضا تابش، محمد قمی،الیاس حضرتی و بنده است افزود: علیرغم عدم دریافت جواب روشن از سوی طرف مقابل، همچنان آمادگی تشکیل چنین کمیته ای را از سوی اصولگراها برای تعامل و همگرایی در زمینه انتخاب هیئت رییسه و سایر مسایل داریم.

گفتنی است برخی از اعضای فراکسیون اصولگرایان در رابطه با تشکیل چنین کمیته ای معتقدند این اظهار نظر از سوی آقای تابش صورت گرفته و در حوزه اصولگرایان چنین چیزی مطرح نیست و در مورد این موضوع صحبتی در فراکسیون فراگیر انجام نشده است به اعتقاد آنها در فراکسیون فراگیر ضرورتی برای تعامل و انتخاب افرادی برای مذاکره با کمیته تعیین شده در فراکسیون امید احساس نمی‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها