استاندار بوشهر گفت: لنج‌داران تجاری استان بوشهر در راستای آیین‌نامه جدید معافیت ترخیص کالای ته‌لنجی، باید ضمن پرداخت حقوق ماهانه ملوانان، آنان را بیمه کنند.
کد خبر: ۹۰۳۴۵۶

به گزارش تسنیم، مصطفی سالاری در نشست بررسی مشکلات ملوانان لنج‌های تجاری استان بوشهر با بیان این‌که معیشت مردم ساحل‌نشین استان بوشهر به دریا وابسته است، اظهار کرد: با احتساب خانواده‌های ملوانان بیش از 75 هزار نفر که 5/7 درصد از جمعیت استان بوشهررا تشکیل می‌دهند از طریق لنج‌های تجاری ارتزاق می‌کنند.

وی از ضابطه‌مند و قانونمند شدن منافع ملوانان لنج‌های تجاری در استان بوشهر خبرداد و گفت: با نشست‌های تخصصی و ویژه مشکلات ملوانان در بهره‌برداری از معافیت ته لنجی بررسی و راهکارهای لازم ارائه شده است.

استاندار بوشهر با بیان این‌که آیین‌نامه جدید در استفاده از معافیت ته لنجی دراستان بوشهر تدوین شده است، افزود: با ضابطه‌مند شدن معافیت ته‌لنجی ضمن این‌که مزیت جدیدی برای ترخیص کالاها ارائه می‌شود مناطق ساحلی استان بوشهر رونق بیشتری می‌گیرد.

سالاری با اشاره به این‌که در ترخیص کالای ته‌لنجی برگ سبز داخلی صادر می‌شود، اظهار کرد: میزان معافیت ته‌لنجی ملوانان در نقاط مختلف استان بوشهر افزایش یافته است به گونه‌ای که رضایت لنج‌داران، ملوانان و بازاریان را فراهم می‌کند.

وی از تعیین حقوق برای ملوانان لنج‌های تجاری استان بوشهر خبرداد و افزود: تمامی لنج‌داران تجاری استان بوشهر که از معافیت ته لنجی استفاده می‌کنند باید ضمن تعیین حقوق ثابت برای ملوانان، آنان را تحت پوشش بیمه قرار ‌دهند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: میزان ترخیص کالاهای ته لنجی بر اساس ظرفیت لنج‌های تجاری تعیین شده که بزودی آیین‌نامه جدید برخورداری ملوانان و لنج‌داران از ته‌لنجی اعلام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها