پروفسور سمیعی گفت: بسیاری از مطالب منعکس‌شده در فضای مجازی ایران متعلق به من نیست؛ زیرا من کمتر در این فضا حضور دارم. البته برخی از این مطالب برگرفته از سخنرانی‌های من است.
کد خبر: ۸۹۸۱۵۴

به گزارش مهر، پروفسور مجید سمیعی جمعه‌شب در نشستی با خبرنگاران درباره مطالب منتشرشده در فضای مجازی کشور با نام وی توضیح داد: مطالبی که به نام من در فضای مجازی کشور منتشر می‌شود تا 90درصد گفته من نیست.

هرگونه مطلبی که راه را برای جوانان نامعلوم کند متعلق به من نیست؛ زیرا جوانان ما همواره باید در راه درست و موفق قدم بردارند.

وی افزود: عشق راه رسیدن به موفقیت است؛ زیرا عشق مهم‌ترین موضوع در زندگی است. عاشق برای رسیدن به معشوق خود همه کار انجام می‌دهد و هرکس بگوید که این‌گونه نیست در عشق خود دروغ می‌گوید. زمانی که یک جوان موفق شد عشق و علاقه خود را به کاری کشف کند، باید به دنبال همان رشته برود نه این‌که چون یک نفر در مسیری موفق شده دنباله‌رو او باشد.

پروفسور سمیعی تأکید کرد: زمانی که عاشق یک کار و حرفه باشی به‌طور حتم تمام افکار خود را بر آن موضوع متمرکز خواهی کرد و مانند پروانه از شاخه‌ای به شاخه دیگر نمی‌روید و آن موقع است که به موفقیت دست پیدا می‌کنید. عشق به انسان نیز همین است، زمانی که عاشق می‌شوید انگیزه فراوان برای موفقیت دارید، زیرا باید آینده خود و عشقتان را تأمین کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها