رویارویی هوایی روسیه و اسرائیل نتانیاهو را به مسکو کشاند!

روزنامه یدیعوت آحارونوت چاپ فلسطین اشغالی روز جمعه اعلام کرد نیروهای روسی مستقر در سوریه دست کم دو بار به جنگنده های اسرائیلی تیراندازی کرده اند.
کد خبر: ۸۹۷۷۲۹
رویارویی هوایی روسیه و اسرائیل نتانیاهو را به مسکو کشاند!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، مسئله ای که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را بر آن داشت تا به منظور تقویت هماهنگی نظامی با روسیه، روز پنجشنبه به این کشور سفر کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز از بیت المقدس، این روزنامه اسرائیلی به محل، تاریخ و همچنین نوع جنگنده هایی که هدف شلیک نیروهای روسی قرار گرفته اند، هیچ اشاره ای نکرد.

همچنین شبکه تلویزیونی اسرائیلی « کانال 10 » اعلام کرد یک فروند هواپیمای روسی در سواحل سوریه به یک فروند هواپیمای اسرائیلی نزدیک شد.

سخنگوی ارتش اسرائیل از اظهار نظر درباره این موضوع خودداری کرد و سرویس مطبوعاتی نخست وزیررژیم اشغالگر قدس و همچنین سفارت روسیه در فلسطین اشغالی نیز درزمان حاضر واکنشی به این خبر نشان نداده اند.

درهمین حال منابع خبری از مقام های کاخ کرملین نقل کردند که هیچگونه حمله ای از جانب نیروهای روسی به هواپیماهای اسرائیلی روی نداده است و خبر درباره مذاکرات پوتین و نتانیاهو دراین زمینه صحت ندارد.

نتانیاهو روز پنجشنبه به مسکو سفر کرد و در دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه گفت « تنها با یک هدف، یعنی تقویت هماهنگی امنیتی با روسیه به منظور پیشگیری از وقوع حوادث، سوء تفاهم ها و رویارویی های بی فایده » به روسیه آمده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها