تبلیغات دروغین درباره تاثیر جادویی انواع فرآورده‌های سلامت‌محور در حال گسترش است

دروغ‌می‌گویند؛ پول پارو می‌کنند

دکتر سرافراز تاکید کرد:

اهتمام رسانه ملی بر ترویج بهداشت و سلامت عمومی

رئیس رسانه ملی در مراسم آغاز طرح افزایش سلامت کارمندان این رسانه با تجویز مکمل های رایگان ویتامین D گفت: شبکه های سلامت محور رسانه ملی ترویج سلامت عمومی را جدی تر پی می گیرند.
کد خبر: ۸۹۷۵۶۰
اهتمام رسانه ملی بر ترویج بهداشت و سلامت عمومی

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی هم‌زمان با هفته سلامت، با حضور دکتر محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما چند طرح بهداشتی - پزشکی در این سازمان افتتاح شد.

رئیس سازمان صدا و سیما در این مراسم ضمن تبریک ایام ولادت مولای متقیان امام علی (ع) و با ابراز خرسندی از راه‌اندازی بخش‌های مختلف در مرکز امداد و فوریت‌های پزشکی جام جم گفت: یکی از دغدغه‌های مهم سازمان توجه به امر بهداشت و درمان همکاران بوده‌ است و امیدواریم این اقدامات، رضایت همکاران را در پی داشته باشد.

وی افزود: نگاه ما به امر درمان و بهداشت همکاران مبتنی بر پیشگیری است و طرح رایگان مکمل یاری ویتامین D یکی از این موارد است که بر سلامت همکاران تاثیر دارد و موجب پیشگیری می‌شود.

رئیس رسانه ملی تقویت شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی سلامت محور را بخشی از مأموریت این رسانه دانست و افزود: در برنامه سازی شبکه های رادیویی و تلویزیونی، سلامت اولین هدف آموزش و پس از آن پیشگیری است و اهتمام برنامه‌سازان بر این است که دریافت آموزش‌های لازم، باعث کاهش بیماری و متناسب با آن کاهش هزینه‌های درمان برای مخاطب و جامعه شود.

راه‌اندازی اتاق CPR (احیاء قلبی و ریوی)، رمپ مخصوص آمبولانس و شبانه‌روزی شدن مرکز امداد و فوریت‌های پزشکی جام جم، کلینیک پیشگیری و ارتقاء سلامت دهان و دندان و تجویز رایگان ویتامین دی برای کارکنان سازمان صدا و سیما طرح هایی بودند که امروز افتتاح شدند.

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها