«پروژه رزی» با بازی رایان رینولدز ساخته می شود و این بازیگر 35 ساله سینما، وظیفه باز کردن پرونده این پروژه مرموز را به عهده گرفته است.
کد خبر: ۸۹۳۸۷۰
رینولدز«پرونده رزی» را در دست گرفت

به گزارش جام جم آنلاین ، این اکشن دلهره آور و پر رمز و راز براساس داستان نوولی به همین نام ساخته خواهد شد. گریم سیمسون نویسنده این نوول است.

نکته جالب این است که سیمسون ابتدا داستان خود را به صورت یک فیلم نامه نوشت و بعدا آن را تبدیل به یک کتاب کرد. وظیفه نگارش فیلم نامه فیلم را هم، خود او به عهده دارد.

داستان کتاب در باره پروفسور دان تیلمن است، که در حال آزمایش یک نظریه پزشکی تازه می باشد. این آزمایش با نام «پروژه همسر» انجام می شود.

پروفسور در جریان تحقیقات خود با جوانی به نام رزی برخورد می کند. این جوان با حضورش، تمام تئوری های پروفسور را درهم می ریزد.

کتاب سیمسون در استرالیا و خارج از آن، به صورت یک کتاب پرخواننده در آمد و با استقبال بالای کتاب خوان ها روبرو شد. وقایع کتاب هم در استرالیا اتفاق می افتد.

این کتاب قسمت دومی هم دارد و اهل نظر پیش بینی می کنند، دومین قسمت فیلم هم براساس آن ساخته خواهد شد. این در حالی است که هنوز معلوم نیست قسمت اول فیلم، با استقبال تماشاگران سینما روبرو می شود یا خیر.

به گزارش سایت اینترنتی امپایر آنلاین، شرکت سونی در حال حاضر به دنبال فیلم ساز مناسبی است تا امر کارگردانی «پروژه رزی» را به دست او بسپارد.

رایان رینولدر هم اکنون اکشن ابرقهرمانانه و پرفروش «ددپول» را روی پرده سینماهای جهان دارد. قرار است قسمت دوم این فیلم هم ساخته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها