بانک مرکزی جمهوری اسلامی، درباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده درباره ساماندهی تعاونی اعتبار ثامن‌الحجج اعلام کرد:‌ از آغاز اردیبهشت امسال، سقف بازپرداخت وجوه سپرده‌گذاران تعاونی یادشده به 350 میلیون ریال برای هر مشتری افزایش خواهد یافت. در مورد ارقام بالاتر نیز در آینده نزدیک اطلاع‌رسانی خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۳۷۳۰

بر اساس این اطلاعیه، آن دسته از سپرده‌گذاران این تعاونی که در مقابل سپرده خود تسهیلات نیز دریافت کرده‌اند و مانده طلب ناشی از تهاتر تسهیلات و سپرده‌های آنان حداکثر تا سقف 350 میلیون ریال است،‌ می‌توانند بدون توجه به سقف سپرده، پس از دریافت گواهی تسویه از تعاونی برای دریافت وجوه مربوط به بانک عامل مراجعه کنند.

به منظور نظارت دقیق بر اقساط دریافتی از محل تسهیلات تعاونی و استفاده از وجوه آن در پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران، از ابتدای اردیبهشت امسال، دریافت اقساط از مشتریان در بانک عامل (پارسیان) امکان‌پذیر خواهد شد. بر این اساس لازم است تسهیلات‌گیرندگان با دریافت خلاصه پرونده تسهیلاتی خود از تعاونی، برای پرداخت اقساط و منظور کردن مبالغ پرداختی در خلاصه پرونده تسهیلاتی خود، به بانک عامل مراجعه کنند. بدیهی است پرداخت اقساط مشتریان از تاریخ مقرر فقط در بانک عامل مورد پذیرفتن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها