دست درازی به «دست نیافتنی ها» ی فرانسوی

برایان کرانستن بازیگر سرشناس تلویزیونی در نسخه دوباره سازی شده و انگلیسی زبان « دست نیافتنی ها » بازی می کند. شرکت مستقل فیلم سازی وینستن، تهیه کننده این فیلم است.
کد خبر: ۸۹۲۴۵۱
دست درازی به «دست نیافتنی ها» ی فرانسوی

به گزارش جام جم آنلاین ، کرانستن در داستان این کمدی انتقادی ضد تبعیض نژادی در نقش یک «آریستوکرات» بد اخلاق ظاهر می شود که دیدگاهی منفی نسبت به سیاه پوستان دارد.

زمانی که این میلیاردر در جریان یک تصادف شدید فلج و خانه نشین می شود، یک پرستار مرد سیاه پوست مسئول مراقبت از وی می شود.

رابطه سرشار از تضاد و بدبینی این دو، بزودی تبدیل به دوستی می شود و آریستوکرات بد اخلاق دیدگاه خود نسبت به سیاه پوستان را تغییر می دهد.

نقش پرستار پرحرف و غرغروی نسخه انگلیسی زبان را کوین هارت بازی خواهد کرد. او در دو سه سال اخیر، به صورت یکی از بازیگران مطرح سینما درآمده است.

تهیه کنندگان فیلم هم اکنون در جست و جوی کارگردانی مناسب برای این نسخه انگلیسی زبان هستند و پس از آن، زمان شروع فیلم برداری اعلام خواهد شد.

نسخه اصلی فیلم در سال 2011 به روی پرده سینماها رفت و تبدیل به یکی از پرفروش ترین محصولات سال سینمای فرانسه شد.فرانسیس کلوزت و عمر سای بازیگران این نسخه بودند.

برایان کرینستن در چند سال اخیر به خاطر بازی در مجموعه بسیار پربیننده «زدن به سیم آخر» مورد توجه تماشاگران سینما و تلویزیون در سراسر جهان قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها