جکی چان بازیگر رزمی کار و چینی تبارسینما، فیلم را در مقام تهیه کننده آماده نمایش عمومی می کند. نکته جالب این که خود او در این فیلم بازی ندارد.
کد خبر: ۸۹۰۳۴۷
تبلیغات سینمایی با نام جکی چان

به گزارش جام جم آنلاین ، این فیلم اکشن، از حال و هویی علمی تخیلی برخوردار است و هیچ شباهتی به کارهای سینمایی قبلی جکی چان ندارد.

بازیگران اصلی فیلم تعدادی از چهره های سرشناس سینمای هنگ کنگ و چین هستند، که برای تماشاگران خارجی چهره هایی ناشناخته به حساب می آیند.

به همین دلیل، برای تبلیغات خارجی فیلم بیشتر بر روی نام جکی چان به عنوان تهیه کننده تاکید شده است. این در حالی است که قرار بود چان به عنوان بازیگر مهمان، در نقش کوتاهی در فیلم ظاهر شود.

اما بازیگر که انجام چنین کاری را دروغ گفتن به تماشاچی و گول زدن او می دانست، حاضر به انجام این کار نشد. رسانه های گروهی چین و هنگ کنگ، وی را به خاطر این کار تحسین کردند.

خط اصلی داستان، در باره یک دانشمند است که به گذشته سفر می کند تا به دوره ای برسد که بتواند جان فرزندش را از خطر مرگ نجات دهد.

کار فیلم برداری تازه تمام شده و سازندگانش تلاش دارند آن را برای نمایش عمومی در روزهای پایانی سال جاری میلادی آماده کنند.

جکی چان هم زمان با بالا رفتن سن، بیشتر در مقام تهیه کننده و کارگردان با پروژه های سینمایی همکاری می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها