جرمی رنر تازه ترین بازیگری است که لباس ورزش مشت زنی را به تن می کند، تا در فیلم «شکست ناپذیر» بازی کند. داستان فیلم از یک ماجرای واقعی الهام گرفته است.
کد خبر: ۸۹۰۳۴۶
جرمی رنر داخل رینگ بوکس

به گزارش جام جم آنلاین ، رنر در این درام ورزشی شرح حال گونه در نقش راکی مارسیانو بازی خواهد کرد. این روزها این بازیگر مشغول فراگیری فنون ورزش مشت زنی است.

راکی مارسیانوهمان کسی است که در دهه هفتاد میلادی الهام بخش سیلوستر استالونه برای خلق کاراکتر راکی بالبوا در فیلم معروف «راکی» بود.

راکی مارسیانو تنها مشت زن تاریخ ورزش آمریکا است که توانست بدون هیچ شکستی در میدان مسابقات، خود را بازنشسته کند. استالونه احترام بسیار زیادی برای این ورزشکار قائل بود.

تیم دو نفره ساموئل فرانکو و ایوان کیلگور در حال نگارش فیلم نامه اقتباسی «شکست ناپذیر» هستند. هنوز کارگردانی برای این درام ورزشی انتخاب نشده است.

«شکست ناپذیر» تازه ترین فیلمی است که در یکی دو سال اخیر با مضمون ورزش مشت زنی تولید می شود. منتقدان سینمایی می گویند تعداد زیاد این نوع فیلم در بازار سینما، حکایت از علاقه وافر اهالی سینما به ورزش مشت زنی می کند.

«کرید» با بازی سیلوستر استالونه آخرین فیلمی بود که در رابطه با این ورزش، چند ماه قبل به روی پرده سینماها رفت. این فیلم هم فروش خوبی در جدول گیشه نمایش سینماها کرد و هم توانست نظر مثبت منتقدان سینمایی را جلب کند.

شرکت فیلم سازی نیولاین اعلام کرده کار تولید «شکست ناپذیر» را اواخر فصل بهار آغاز خواهد کرد. این فیلم برای نمایش عمومی در فصل فیلم های اسکاری در اوایل زمستان آماده می شود.

جرمی رنر با بازی در نقش مقابل تام کروز دو قسمت آخر مجموعه فیلم اکشن «ماموریت غیرممکن / بالاتر از خطر»، به صورت چهره ای سرشناس درآمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها