کشف دومین محموله قاچاق انسان در گمرک ایران

گمرک ایران از کشف دومین محموله قاچاق انسان توسط ماموران گمرک و به کمک دستگاه کنترلی ایکس‌ری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۲۷۶
کشف دومین محموله قاچاق انسان در گمرک ایران

به گزارش جام جم آنلاین ، مأموران گمرک بازرگان به کمک دستگاه ایکس‌ ری کانتینری و پس از اسکن محموله یک تریلر به هنگام عبور از مرز متوجه شدند که تعداد ۴ نفر به شکل ماهرانه‌ای در داخل بار مخفی شده‌اند.

پس از شک مأموران گمرک و فک پلمپ کانتینر تعداد ۴ نفر از داخل بار پنبه کشف گردید. این محموله ترانزیتی از مرز یکی از کشورهای همجوار وارد کشور شده بود تا از طریق مرز بازرگان وارد کشور ترکیه شود.

۲ نفر از این افراد زن و ۲ نفر دیگر مرد بودند و تابعیت یکی از کشورهای همسایه را دارند.

این دومین بار است که در دو ماهه گذشته مأموران گمرک موفق به کشف قاچاق انسان به کمک دستگاه‌های کنترلی پیشرفته (ایکس‌ری) می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بهرامزهی
-
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
۰
۰
درود بر روزنامه نگاران شریف جام جم ، لطفا با مسئولان كشور و مسئولان اتباع بیگانه كه مسئول بازگرداندن افاغنه هستند مصاحبه و اطلاع رسانی كنید تا مردم ایران بدانند تكلیف ملت ایران با افاغنه مجاز و غیر مجاز و پناهندگان چیست و سالانه چند نفر از افاغنه به افغانستان بازگشت داده میشوند چون آمار مسئولین صددرصد با واقعیت متفاوت است ، اصلا آمار حقیقی مهاجران و پناهندگان افغانی چند نفر است و روزانه چند نفر بصورت قانونی و غیر قانونی از مرز رد میشوند ، و چرا دولت یكبار برای همیشه تكلیف مردم ایران را با مهاجران و پناهندگان افغانی روشن نمیكند و همه آنها را به افغانستان باز نمیگرداند ، با توجه به برقراری امنیت در افغانستان نیازی بوجود پناهندگان افغانی در ایران نیست و آنها باید هرچه سریعتر خاك ایران را ترك كنند ، اینهمه هزینه برای درمان و آموزش رایگان اتباع افغانی برای چیست و دولت هر سال چند میلیارد دلار برای اتباع افغان هزینه میكند ؟ ، چرا دولت در مورد حقابه هیرمند هبچ اقدامی انجام نمیدهد آیا جان مردم سیستان و بلوچستان برای مسئولان هیچ اهمیتی ندارد ؟ ، با توجه به برقراری امنیت در كشور افغانستان باید هرچه سریعتر پناهندگی افغانیها لغو و به افغانستان بازگشت داده شوند ، طرح خنده دار بازگشت داوطلبانه افغانیها تا كی ادامه خواهد داشت ؟

نیازمندی ها