لاله اسکندری گفت: سریال شیوع شناخت تازه ای را در مقابله با حملات زیستی به بیننده ارائه می دهد.
کد خبر: ۸۸۴۰۷۴
هشدارهای پزشکی در قالب آثار تلویزیونی

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی شبکه یک، لاله اسکندری بازیگر مجموعه تلویزیونی «شیوع» گفت: این سریال با محور پدافند غیرعامل، به نظرم کار جدیدی است و تاکنون سریالی با موضوع حمله زیستی ساخته نشده است و این اولین سریال با موضوع تهدیدات بیولوژیکی است.

وی افزود: «شیوع» بیشتر مردم را با مفهوم پدافند غیرعامل و نوع فعالیت های این نهاد موثر در جامعه آشنا می کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون اظهار کرد: زمانی که فیلم‌نامه این کار را خواندم برای خودم جذابیت داشت چون من با این موضوع آشنایی نداشتم و نمی دانستم خدای ناکرده وقتی چنین اتفاقی واقعا رخ بدهد، نقش سازمان پدافند غیرعامل چیست و چگونه با چنین بحران‌هایی مقابله می کند.

بازیگر سریال »خاک سرخ» ادامه داد: در این مجموعه من نقش پزشکی را بازی می کنم که پدر و مادرش هم پزشک هستند و در سازمان پدافندغیرعامل کار می کند و همه خانواده به نوعی بر روی انتشار ویروس های آزمایشگاهی مانند ابولا و کرونا که در یکی دو سال گذشته قربانیان زیادی در دنیا گرفته، تحقیق می کنند.

اسکندری ادامه داد: در واقع بیشترین جذابیت این سریال برای من در وهله اول آشنایی با مفهوم پدافندغیرعامل بود و در مرحله دوم این که مردم را با این اتفاقات آگاه کنم، بیننده باید بداند که همیشه جنگ دولت ها مسلحانه و رو در رو نیست، بلکه خیلی وقت ها از طریق انتشار بیماری به کشور دیگر تهاجم صورت می گیرد.

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: جالب است که بدانیم بعد از شیوع چنین بیماری هایی در هر کشوری، پزشکانی و پرستارانی که در مسیر ساخت آنتی ویروس یا واکسن در معرض مستقیم با بیماران قرار دارند، اولین و بیشترین قربانیان را تشکیل می دهند.

بازیگر سریال «در چشم باد» افزود: امیدوارم مجموعه تلویزیونی شیوع مورد توجه و پسند مخاطبان قرار بگیرد و شناخت تازه ای را در مقابله با حملات زیستی و بیولوژیکی به هموطنان ارائه بدهد.

وی ادامه داد: شیوع در فضایی غیر شهری و در لوکیشن بیابانی تولید شده و مجموعه ای متفاوت با سایر سریال های آپارتمانی و شهری است.

اسکندری گفت: شیوع را نمی توان صرفا یک سریال پلیسی و امنیتی دانست چون ژانر اجتماعی و ملودرام آن بیشتر است. این سریال سرشار از سکانس های تعقیب و گریز و احساسی است و من امیدوارم این سریال به خوبی دیده شود.

مجموعه تلویزیونی شیوع به کارگردانی محمود معظمی موضوعی پلیسی و امنیتی دارد و مربوط به حملات زیستی به ایران است که با مشارکت سازمان پدافند غیرعامل تولید شده است و هر شب به غیر از جمعه ها حوالی ساعت22:30 از شبکه یک و در همین ساعت از شبکه HD به روی می رود.

در این سریال 12 قسمتی سید مهرداد ضیایی، عبدالرضا اکبری، شهرام عبدلی، جعفر دهقان، لاله اسکندری، محسن افشانی، رحیم نوروزی، کمند امیرسلیمانی، سیدجواد هاشمی، ابوالفضل همراه و سیروس میمنت ایفای نقش کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها