زمستان سال گذشته زنی به پلیس آگاهی استان البرز آمد و از سرنشینان یک خودروی پراید که وی را در یکی از محله‌های شهر کرج تعقیب و با قاپیدن کیفش فرار کرده بودند، شکایت کرد.
کد خبر: ۸۸۲۵۴۹
سرنخ 3 جنایت در پیامک قاتل

به گزارش جام جم آنلاین،با تحقیق از شاکی پرونده متوجه شدیم او هنگام فرار سارقان شماره پلاک خودروی مورد نظر را به خاطر سپرده است.

همین سرنخ کافی بود که پلیس به راننده خودرو دست پیدا کند. او به پلیس آگاهی فراخوانده شد.

ماموران با تحقیق از وی متوجه شدند وی از چند روز قبل خودرویش را به یکی از دوستانش امانت داده بود و گمان نمی‌کرد وی به این کیف‌قاپی دست زده باشد.

با اطلاعاتی که این مرد در اختیار پلیس قرار داد، دوست او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این‌که ماموران پس از چند روز ردپای او را در خانه‌ای در اطراف شهرستان هشتگرد یافتند.

ماموران پس از محاصره خانه و ورود به آنجا وی و سه نفر دیگر را شناسایی و دستگیر کردند. آنها به پلیس آگاهی منتقل و با مالباخته روبه‌رو شدند که او سه نفر از آنها را به عنوان سارق کیفش معرفی کرد و اما گفت چهارمین متهم را نمی‌شناسد.

به دلیل این‌که شاکی چهارمین متهم را به نام حمید شناسایی نکرده بود و سه سارق هم مدعی بودند او روز دستگیری مهمانشان بوده، بازپرس پرونده با توجه به این که دلیلی علیه او وجود نداشت خواست تا مرد جوان را آزاد کنیم.

زمانی که او را به پلیس آگاهی منتقل کردیم و می‌خواستیم وسایلی که او در بازداشتگاه داشت را صورتجلسه کرده و به وی تحویل دهیم، ناگهان متوجه پیامکی شدیم که به گوشی تلفن همراه او ارسال شد.

زمانی که این پیامک را بررسی کردیم، متوجه شدیم پیامک از طرف یکی از اعضای خانواده‌اش برای او ارسال شده و عاجزانه از وی خواسته بود به خاطر مادرش هم که شده خود را به پلیس معرفی کرده و اعتراف کند.

همین سرنخ کافی بود که به او ظنین شویم. احتمال می‌دادیم او باید رازی را در قلبش پنهان کرده باشد. موضوع را به بازپرس پرونده اطلاع دادیم و پس از هماهنگی با وی به تحقیق از متهم بازداشت شده ادامه دادیم.

مرد جوان اظهارات ضد و نقیضی را بیان کرده و مدعی بود که پیامک اشتباهی به وی ارسال شده و ماجرایی را پنهان نمی‌کند.

با توجه به این که تلفن همراه ارسال‌کننده پیامک خاموش بود، دسترسی به وی نیز امکان‌پذیر نبود و آدرسی هم از او به دست نیامد.

بنابراین به تحقیقات از این متهم ادامه دادیم تا این‌که او راهی جز بیان حقیقت نداشت سکوت چند روزه خود را شکست و به قتل دو نفر در شهرستان کوهدشت اعتراف کرد.

ضمیمه تپش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها