رادیو ایران در نمایشگاه های رسانه های دیجیتال

رادیو ایران با مستقر شدن در سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی واقع در محل نمایشگاه بین المللی شهرداری تهران در بوستان گفتگو، سه برنامه «رهاورد»، «نمودار» و «شناسا» را پخش می کند.
کد خبر: ۸۸۱۵۴۵
رادیو ایران در نمایشگاه های رسانه های دیجیتال

به گزارش جام جم سیما به نقل از شبکه رادیویی ایران، «نمودار» از ساعت 10صبح به تهیه کنندگی عاطفه بنایی و گویندگی لیلا صفری.

«رهاورد» از ساعت 13 به تهیه کنندگی مهتاب ضرابی و گویندگی ایمان ساکی، «شناسا»ساعت 15 به تهیه کنندگی آرمان ستوده و کارشناس مجری دکتر فرشاد پرویزیان کاری از گروه دانش و اقتصاد رادیو ایران ا به طور زنده و مستقیم از این نمایشگاه پخش می شود.

تا به امروز موضوعات مهمترین ویژگی زندگی دیجیتالی، اپلیکیشن های موبایل در برنامه «نمودار» مطرح شده است.

همچنین موضوعات «اهمیت رسانه های دبجیتال انقلاب اسلامی در صادرات و واردات» در برنامه «رهاورد» مطرح شده است.

نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در بخش های «رسانه های برخط»، «بازی»، «پویانمایی»، «نرم افزارهای چند رسانه ای و تلفن همراه» و «سرویس و خدمات اینترنی» طراحی شده است.

امینی مدیرعامل سازمان فضای مجازی سراج از راه اندازی بخش «سواد مجازی» به عنوان بخش ویژه نمایشگاه خبر داد و خاطر نشان کرد: این بخش شامل نشستها و کارگاه ها، تهدیدها و فرصت ها، کلینک و درمانگاه اعتیاد اینترنتی و بخش های متنوع دیگر است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه توسط فعالان عرصه مجازی جبهه انقلاب اسلامی اداره می شود، گفت: طبق سنوات گذشته اقشار مختلف جامعه از قبیل دانش آموزان، مجموعه اولیا و مربیان و نخبگان دانشگاهی، مخاطبان این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه تا سه شنبه 27 بهمن ادامه دارد.

- -

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها