رسانه ملی میزبان نامزدهای انتخابات خبرگان

شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی رسانه ملی در سطح سراسری و استانی بر اساس سیاست‌ها و راهبردهای سازمان صدا و سیما در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ساعاتی از برنامه‌های خود را به نامزدهای این انتخابات اختصاص داده‌ا‌ند تا به معرفی و تبیین دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود بپردازند.
کد خبر: ۸۸۱۰۴۷

بر این اساس، شبکه تلویزیونی تهران از امروز شنبه 24 تا چهارشنبه 28 بهمن در قالب پنج بخش جداگانه و در ساعات 11، 13 و 20 دقیقه، 13 و 45 دقیقه، 15 و 45 دقیقه و 17 و 30 دقیقه و بر مبنای جدول تعیین شده به انتخابات خبرگان رهبری خواهد پرداخت.

بر این مبنا، امروز شنبه 24 بهمن‌ماه آقایان محمدحسن زالی (فاضل‌گلپایگانی)، ابراهیم حاج‌امینی نجف‌آبادی، سیدهاشم حمیدی، سیدمحمدعلی امین و سیدصادق محمدی جزه‌ئی به بیان برنامه‌های خود خواهند پرداخت.

فردا یکشنبه 25 بهمن نیز آقایان غلامرضا مصباحی‌مقدم، سید محمدرضا مدرسی‌مصلی (مدرسی‌یزدی)، محمدعلی موحدی (موحدی‌کرمانی)، احمد جنتی و علی مؤمن‌پور دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را با مخاطبان مطرح خواهد کرد.

روز دوشنبه 26 بهمن نوبت آقایان قربانعلی دری‌نجف‌آبادی، محمد محمدی‌نیک (ری‌شهری)، حسن روحانی، علیرضا اعرافی و محسن‌اسماعیلی است تا با حضور در این برنامه‌ها به ارائه دیدگاه‌های خود بپردازند.

روز سه‌شنبه 27 بهمن هم شبکه تهران برنامه‌های انتخاباتی خود را با حضور آقایان سیدمحمد سجادی عطا‌آبادی، سید محمود علوی، غلامرضا مصباحی‌مقدم، سیدهاشم بطحائی و محمدصادق حائری (حائری‌شیرازی) به روی آنتن خواهد برد. روز چهارشنبه 28 بهمن آقایان نصراله شاه‌آبادی، سیدابوالفضل میرمحمدی، محمدباقر باقری (باقری‌کنی)، محسن قمی و تقی مصباح (مصباح‌یزدی) در برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران حضور پیدا خواهند کرد.

شبکه رادیویی تهران نیز در پنج بخش مختلف و در ساعات 10 و 40 دقیقه، 13 و 20 دقیقه، 16، 18 و 20 دقیقه و 19 و 40 دقیقه به بازتاب دیدگاه‌ها و برنامه‌های نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری حوزه استان تهران خواهد پرداخت.

روز جمعه 23 بهمن آقایان محمدحسن زالی (فاضل‌گلپایگانی)، اکبر هاشمی‌بهرمانی (هاشمی‌رفسنجانی) و غلامرضا مصباحی‌مقدم در شبکه رادیویی تهران حاضر خواهند شد تا دیدگاه‌ها و نظرات خود را با شنوندگان این شبکه در میان بگذارند.

روز شنبه 24 بهمن هم آقایان سیدابوالفضل میرمحمدی، سیدمحمد سجادی عطا‌آبادی، سیدهاشم حمیدی، ابراهیم حاج‌امینی نجف‌آبادی و سید محمود علوی در شبکه رادیویی تهران حاضر خواهند شد.

روز یکشنبه 25 بهمن آقایان محمدصادق حائری (حائری‌‌شیرازی)، محمدباقر باقری (باقری‌کنی)، محسن اسماعیلی، حسن‌روحانی و محمد محمدی‌نیک (ری‌شهری) نقطه نظرات خود را بیان خواهند کرد.

روز دوشنبه 26 بهمن آقایان غلامرضا مصباحی‌مقدم (تکرار)، حمید حوای‌شهریاری، محمد یزدی، علی مؤمن‌پور و محمدعلی موحدی (موحدی‌کرمانی) به تبیین برنامه‌های خود برای حضور در مجلس خبرگان می‌پردازند.

روز سه‌شنبه 27 بهمن آقایان نصراله شاه‌آبادی، احمد جنتی، محمد آقا امامی (امامی‌کاشانی)، سیدصادق محمدی‌جزه‌ئی و قربانعلی دری‌نجف‌آبادی با مخاطبان خود سخن خواهند گفت.

روز چهارشنبه 28 بهمن آقایان محسن قمی، سید محمدرضا مدرسی‌مصلی (مدرسی‌یزدی)، تقی مصباح (مصباح یزدی)، سیدهاشم بطحائی و علیرضا اعرافی به رادیو تهران خواهند رفت.

روز پنجشنبه 29 بهمن نیز عباسعلی اختری و سیدمحمدعلی امین درباره برنامه‌ها و راهکارهایشان با شنوندگان رادیو تهران صحبت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها