زن میانسال برای تنبیه شوهر بداخلاقش با حضور در داد گاه خانواده مهریه 1001 سکه‌ای خود را به اجرا گذاشت .
کد خبر: ۸۸۰۳۶۴

به گزارش جام‌جم، روز گذشته زنی میانسال با حضور در شعبه 244 دادگاه خانواده مجتمع قضایی صدر تهران با ارائه دادخواستی مهریه 1001 سکه‌ای خود را به اجرا گذاشت .

ناهید، زن میانسال به قاضی پرونده گفت: شوهرم کارمند است و خودم نیز در اداره‌ای کار می‌کنم. 17 سال پیش زمانی که در یک دانشگاه درس می‌خواندیم، به یکدیگر علاقه‌مند شدیم و با هم ازدواج کردیم. شرایط زندگی‌مان خوب بود و اختلافی با هم نداشتیم. با به دنیا آمدن دخترمان زندگی ما شیرین‌تر شد . اما این شادی چند سال بیشتر دوام نیاورد .رفتار همسرم یکباره تغییر کرد و مردی بداخلاق شد. هر بار که از او می‌خواستم رفتارش را تغییر دهد، بهانه‌ای می‌آورد و با من دعوا می‌کرد .

زن میانسال اضافه کرد: ده سال قبل با مراجعه به دادگاه خانواده دادخواست طلاق دادم، اما اصرارهای دخترم مرا از این تصمیم منصرف کرد. شوهرم تعهد داد دست از رفتارهایش بردارد و آرامش را دوباره به زندگی سه نفره‌مان بازگرداند؛ اما بارها زیر تعهدش زد و دوباره بدرفتاری‌هایش را از سر گرفت. اوایل به رفتارهای طعنه‌آمیز و بدزبانی‌اش توجهی نمی‌کردم و از ترس آبروی خود و خانواده‌ام سکوت می‌کردم اما هرچه بیشتر برای حفظ زندگی‌ام سکوت می‌کردم، بدرفتاری‌های او بیشتر می‌شد. چند بار خواستم دوباره به دادگاه بروم و تقاضای طلاق بدهم و خود را از زندگی سیاهی که برایم ساخته بود، خلاص کنم اما چون دخترم به 15 سالگی رسیده و آینده‌اش برایم مهم بود، تمام بدرفتاری‌های شوهرم را تحمل کردم. اما حالا مثل دو غریبه شده‌ایم و به زور، چندکلمه‌ای با هم حرف می‌زنیم. دیگر از این وضع خسته شده‌ام و تصمیم گرفتم مهریه 1001 سکه طلای خود را به اجرا بگذارم تا شاید دست از این رفتارش بردارد. البته حاضرم به خاطر توان مالی همسرم، در حال حاضر بخشی از مهریه را بگیرم. می‌خواهم با این کار او تنبیه شود و تغییر مثبتی در اخلاق و رفتارش دهد. اگر این کارم تاثیری بر رفتار او نگذاشت، بناچار به آخرین تصمیم که جدایی است تن می‌دهم .

بهروز مهاجری، دادرس شعبه 244 دادگاه خانواده مجتمع قضایی صدر تهران پس از شنیدن اظهارات ناهید، جلسه رسیدگی به این پرونده را به روز دیگری موکول کرد تا شوهر او احضار شود و از خود دفاع کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها