سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد‌:

پرداخت خسارت خدمات اینترنت ‌به کاربران

رابطه کاربران اینترنتی در ایران با اپراتورها را می‌توان رابطه یک سر باخت برای کاربران در نظر گرفت؛ زیرا در بیشتر مواقع باید با مشکلات کنار بیایند و پاسخ درستی نیز به شکایت‌هایشان داده نمی‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۸۲۶

اما براساس اعلام رئیس رگولاتوری تا‌کنون مقادیری از این جرایم به‌صورت نقدی و حجمی به کاربران اینترنت شرکت‌ها پرداخت شده و قرار است به بقیه جرایم نیز رسیدگی شود.

این اقدام براساس مصوبه 177 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات است که درخصوص «ضوابط و چارچوب موافقت‌نامه‌های سطح خدمات (SLA) ، خدمات ارتباطات داده‌ها» تنظیم شده و در شش ماهه اول سال 94 حدود دو میلیارد ریال معادل 200 میلیون تومان به‌صورت نقدی و حدود 7409 گیگابایت به‌صورت حجمی از سوی اپراتورهای PAP و Wimax بازپرداخت شده است.

به گفته عمیدیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اجرای مصوبه 177 کمیسیون برای جلب رضایت مردم از خدمات ارائه شده صورت گرفته و قرار است در آینده نیز جدی‌تر از قبل دنبال شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها