مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد

پذیرش ۱۷۱ هزار نفر در دوره های علمی کاربردی

در مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی شهرداری تهران آغاز شد

ثبت نام مقطع کاردانی حرفه ای بهمن 94

رئیس مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی شهرداری تهران از آغاز ثبت نام در مقطع کاردانی حرفه ای بهمن ماه سال 1394 این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۷۹۷
ثبت نام مقطع کاردانی حرفه ای بهمن 94

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی شهرداری تهران، غلامرضا کریمی با اعلام خبر آغاز ثبت نام در مقطع کاردانی حرفه ای گفت: این مرکز همزمان با فراخوان ثبت نام دانشگاه جامع علمی – کاربردی اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.

وی افزود: زمان ثبت نام در مقطع کاردانی حرفه ای از چهاردهم تا بیست ام بهمن ماه سال جاری اعلام شده است. علاقمندان به تحصیل در مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی می توانند در زمان مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام در یکی از 5 رشته تحصیلی کاردانی حرفه ای امور محله، کاردانی حرفه ای تربیت مربی آموزش های شهروندی، کاردانی حرفه ای مشارکت های مردمی ، کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی-گرایش مددکاری خانواده و کاردانی حرفه ای تکنولوژی آموزشی ثبت نام نمایند.

کریمی تصریح کرد: علیرغم نوپایی و جوان بودن این مرکز دانشگاهی، استقبال خوبی از حضور دانشجویان در مرکز داریم.

وی گفت: این مرکز بعنوان برند آموزش های شهروندی دارای جایگاهی ویژه در میان سایر مراکز علمی کاربردی است و با توجه به رشته های تحصیلی، این مرکز دانشگاهی صدر اول آموزش های شهروندی در کل کشور را بصورت آکادمیک و علمی بخود اختصاص داده است.

رئیس مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به اینکه دوره های آموزشی این مرکز می‌ تواند در پیشبرد نیاز‌های فوری شهروندان موثر باشد، افزود: تغییر رفتار برای بهبود وضعیت شهر، نیازمند آموزش شهروندان به صورت علمی است.

وی هدف از ایجاد مرکز را آموزش شهروندان برای تغییر رفتار در سطح شهر عنوان کرد و افزود: تمام شهروندان در شهر تهران مخاطبان مرکز ما هستند و همه افراد با هر نوع مدرک دیپلم (بدون آزمون) می توانند در یکی از رشته های کاردانی حرفه ای ثبت نام و بعنوان دانشجو در این مرکز تحصیل نمایند.

کریمی افزود: زمان ثبت نام در مقطع کارشناسی حرفه ای نیز متعاقباً اعلام خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 44755175-44764349 تماس حاصل نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها