پرونده قتل آتشین مرد جوان در بازار تهران با اظهارات تنها مظنون این جنایت وارد مرحله تازه‌ای شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۹۵

به گزارش جام‌جم، ساعت 23 و 40 دقیقه شانزدهم شهریور اهالی کوچه موسوی در راسته ارامنه بازار متوجه آتش‌سوزی در کنار سطل زباله‌ای شدند. آتش‌نشانان با خاموش کردن آتش، متوجه جسد سوخته‌ای در زیر ضایعات شدند و با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل، تیم جنایی برای تحقیقات راهی محل کشف جسد شد.

پزشک جنایی با معاینه جسد اعلام کرد علت اصلی مرگ اصابت ضربه چاقو به پهلوی پسر جوان بوده و یک ساعت از زمان قتل می‌گذرد و پس از قتل نیز جسد مقتول به آتش کشیده شده است. بررسی صحنه جرم نیز نشان می‌داد عامل جنایت پس از قتل جسد را به این محل آورده و با ریختن ضایعات روی جسد، آن را آتش زده است.

در ادامه مشخص شد در محل کشف جسد یک کارگاه تولید پوشاک زنانه است که در آن باز بوده و کسی داخل آن نیست.

با آغاز تحقیقات از اهالی، آنها اعلام کردند پسر 25ساله‌ای به نام شهرام در کارگاه لباس کار می‌کرد که بعد از قتل مرد ناشناس او ناپدید شده بود. با حضور بستگان شهرام در محل آنها اعلام کردند جسد متعلق به شهرام بوده و نمی‌دانند چه کسی او را به قتل رسانده است.

رضا یکی از بستگان مقتول در بازجویی‌ها گفت: از چند سال قبل همراه شهرام و چند نفر از بچه‌های فامیل از زنجان برای کار به تهران آمدیم و در کارگاه لباس زنانه مشغول کار شدیم. شب حادثه مردی به نام جاوید مهمان مقتول بود.

در ادامه جاوید که در صحنه جنایت حضور داشت، با دستور بازپرس پرونده بازداشت شد. در حالی که پسر 25 ساله در بازجویی‌ها منکر اطلاع از قتل دوستش بود، صبح دیروز در بازجویی ادعاهای جدیدی را مطرح کرد.

جاوید در مورد روز قتل مدعی شد آن شب من مهمان مقتول بودم و قرار بود بعد از شام با هم آگهی استخدام در خیاطی را در خیابان‌های اطراف پخش کنیم. هنگام صرف شام او ماده‌ای را در دوغ حل کرد و خورد که پس از آن به خواب عمیقی رفت. خواستم او را به رختخوابش ببرم که متوجه شدم نفس نمی‌کشد. ترسیده بودم و نمی‌خواستم جنازه‌اش در مغازه بماند و بو بگیرد.

پسر 25 ساله اضافه کرد: قصد داشتم او را در مغازه‌اش دفن کنم، اما زمین آنجا سفت بود و کلنگ همراهم نبود. جسد را میان پتو پیچیدم و به خرابه روبه‌روی مغازه بردم. مقداری زباله روی جسد ریختم و سطل زباله را رویش خالی کردم تا معتادان ولگرد او را پیدا نکنند. بعد از مخفی کردن جسد میان زباله‌ها به مغازه دوستم رفتم تا بیل بیاورم و جسد شهرام را دفن کنم. چون دوستانم به رفت و آمد من مشکوک شده بودند مجبور شدم در مغازه بمانم و ساعتی بعد در تماس پسردایی مقتول متوجه پیدا شدن جسد شدم. آقای قاضی من شهرام را به قتل نرساندم و نمی‌دانم چه کسی جنازه را به آتش کشیده است. من فقط قصد دفن جسد او را داشتم. شهرام بعد از خوردن آن ماده‌ای که با دوغ مخلوط کرده بود جانش را از دست داد و من نقشی در قتلش نداشتم.با اظهارات متهم 25 ساله او با دستور سجاد منافی آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی بار دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت تا راز جنایت آتشین بازار تهران فاش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها