حجت‌الاسلام رئیسی در حرم حضرت امام خمینی:

خط امام ایستادگی در مقابل نفوذ و سازش نکردن با دشمنان است

برنامه های ایام مبارک دهه فجر شهرداری تهران اعلام شد

از خدمات دهی رایگان اتوبوس و مترو تا راه اندازی کاروان گل

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در نشست خبری ایام مبارک دهه فجر و 22بهمن با اشاره به فعالیت های این سازمان به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مسوولیت کمیته اجرایی این مراسم همانند سالهای قبل به عهده شهرداری تهران است.
کد خبر: ۸۷۷۷۳۰
از خدمات دهی رایگان اتوبوس و مترو تا راه اندازی کاروان گل

به گزارش جام جم آنلاین، مجتبی عبداللهی در ادامه از اختصاص 10 مسیر ویژه راهپمایی در روز 22 بهمن در شهر تهران خبر داد و افزود: نورپردازی و آذین بندی خیابان ها و میادین شهر تهران و برگزاری جشنواره بین المللی نورآرایی با شرکت 400 اثر داخلی و 60 ا ثر خارجی در مناطق مختلف تهران از اقدامات ویژه در ایام برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی است.

معاون شهردار تهران با اشاره به برنامه های دیگر کمیته اجرایی سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از تزیین ویژه برج آزادی و طراحی جایگاه جلوس حضرت امام(ره) در بهشت زهرا خبر داد و گفت: به پرواز درآوردن بادکنک و بالن های مزین به شعارهای انقلابی در مسیرهای میدان آزادی، میدان انقلاب و ... همراه با گلباران کردن خیابان ها و اهدای شاخه های گل به راهپیمایان از دیگر برنامه های سالروز پیروزی انقلاب است.

عبداللهی با بیان تمهیدات ویژه در خصوص حمل و نقل زائرین به حرم امام(ره) هم گفت: در روز 22 بهمن ماه، مترو به صورت رایگان فعالیت می کند و سرفاصله حرکت قطارها هم به دو دقیقه خواهد رسید. همچنین در میادین اصلی شهر ، اتوبوس ها به صورت رایگان برای جابه جایی مردم فعال خواهند بود و 70 تاکسی ون هم در کنار تعدادقابل توجهی تاکسی سواری، شهروندان را جابه جا خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها