به گزارش جام جم آنلاین ، این پرواز که قرار بود ساعت 22،30 شب گذشته به مقصد مشهد پرواز کند با تاخیر هشت ساعته ساعت ، ساعت پنج صبح امروز انجام شد و مسافران در فرودگاه مشهد در اعتراض به شرایط خود حاضر به پیاده شدن از هواپیما نشدند و به مدت دو ساعت در پرواز ماندند.
این افراد خواستار دریافت خسارت و عذرخواهی مسوولان شرکت بودند که بعد از دوساعت به نتیجه نرسیدند.
یکی از این مسافران این پرواز در تماس با ایرنا گفت : این پرواز در اهواز بیش از هشت ساعت تاخیر داشت و مسافران در فرودگاه تا صبح امروز سرگردان بودند.
رسول شجری افزود : پذیرایی نامناسب و عدم ارایه خدمات لازم به مسافران که در بین آنان زن و کودک و افراد مسن حضور داشتند، موجب شد مسافران از ساعت 6:15 دقیقه صبح امروز که وارد فرودگاه مشهد شدند ، از پیاده شدن خودداری کردند.
وی گفت : ما خواهان عذرخواهی و پرداخت خسارت از سوی این شرکت هواپیمایی هستیم .
رئیس ایستگاه این شرکت هواپیمایی نیز گفت : مسوولان شرکت در اهواز از مسافران عذرخواهی و پذیرایی لازم را انجام دادند ضمن آنکه به دلیل تاخیر طولانی به مسافران باید حق داد.
علیپور افزود : این شرایط دشوار است ضمن آنکه بدی آب و هوا و تاخیرهای ناشی از آن هم در اختیار ما نیست و تلاش می کنیم آنچه در توان است در ارائه خدمات لازم به مسافران انجام شود.
وی اظهار کرد : در این میان قوانین هواپیمایی کشوری مشخص است و مسافران باید فرم های مخصوص را برای تاخیرهای بیش از دوساعت پر کنند تا در تهیه بلیت برای پرواز بعدی خود در همین مسیر 30 درصد خسارت و تخفیف در هزینه بلیت به آنها پرداخت شود.
وی تصریح کرد : با این حال حق با مسافران است و این شرایط برای آنان بویژه افراد مسن و کودکان دشوار است و ما در کنار مسوولان فرودگاه مشهد نهایت تلاش را برای خدمت مناسب به زائران حرم رضوی ارائه می دهیم .
فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد روزانه پذیرای 160 تا 180 پرواز است که در ایام پیک به 220 پرواز ورودی و خروجی در روز می رسد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
گفت وگوی اختصاصی تپش با سرپرست دادسرای اطفال و نوجوانان تهران:
بهروز عطایی در گفت و گو با جام جم آنلاین:
گفتوگوی «جامجم» با حجتالاسلام محمدزمان بزاز از پیشکسوتان دفاع مقدس در استان خوزستان