توضیحات اشتری درباره اشرار تلگرامی در مازندران

فرمانده نیروی انتظامی به تشریح ماجرای فیلم انتشار قدرت‌نمایی اشرار مازندران و آخرین جزئیات پرونده شش مامور متهم به قتل امسال پرداخت.
کد خبر: ۸۷۶۸۹۰

به گزارش مهر، سردار حسین اشتری در حاشیه نخستین همایش پلیس، مشاوره و روان‌شناسی در جمع خبرنگاران با موضعگیری درباره فیلمی که در شبکه‌های مجازی منتشر شده و نشان‌دهنده قدرت‌نمایی فردی به نام «شاه مازندران» است، گفت: طبق بررسی‌های همکاران بنده، این فیلم در یک مکان خصوصی تهیه شده است؛ هرچند ماموران پلیس بلافاصله بعد از انتشار این فیلم اقدام به شناسایی عوامل منتشر کننده، سازنده و بازیگران اصلی آن کردند. نیروی انتظامی با شدت و قاطعیت با افرادی که به هنجارشکنی و قدرت‌نمایی در ملأعام اقدام می‌کنند، برخورد خواهد کرد. با همکاری دادستانی، برخورد با منتشرکنندگان این قبیل فیلم‌ها ادامه دارد. همچنین شناسایی همه اعضای این باند اراذل و اوباش در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.

فرمانده ناجا درباره آخرین جزئیات پرونده شش مامور پلیس که در جریان تعقیب و گریز پلیسی به کشتن سه متهم اقدام کرده بودند، نیز تصریح کرد: هنوز ابلاغ رسمی درباره قرار مجرمیتی که دادستانی برای این ماموران صادر کرده به ما ارسال نشده، اما می‌دانم که این همکاران دارای حکم قضایی و حکم ماموریت بودند و هنگام انجام ماموریت به تیراندازی اقدام کرده‌اند. در صورت ابلاغ حکم درباره نحوه رسیدگی به پرونده آنها، دایره حقوقی نیروی انتظامی وارد عمل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها