تهیه‌کننده پیشکسوت رادیو تهران:

خلاقیت حرف آخر تهیه‌کنندگی است

شبکه رادیویی تهران با برنامه «هاشور» سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را پوشش می دهد.
کد خبر: ۸۷۵۳۶۲
همراهی رادیو تهران با جشنواره تئاتر فجر

به گزارش جام جم سیما ، جشنواره تئاتر فجر طی سال های گذشته در مقایسه با دیگر رویدادهای دهه فجر با توجه کمتری روبه رو بود، اما چند سال است که رادیو و تلویزیون این جشنواره را تنها نگذاشته و تا آخرین روزها همراهی اش می کنند.

آنطور که اسماعیل باستانی، تهیه کننده برنامه «هاشور» اعلام کرده است، رادیو تهران با این ویژه برنامه در ایام برگزاری سی‌وچهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از امروز به مهمانی اهالی فرهنگ و هنر می‌رود.

گفت وگو با بازیگران تئاتر و صحبت درباره اجراهایی که در صحنه دارند، مصاحبه با کارگردان ها و معرفی نمایش های آنها و آثار راه یافته به جشنواره از بخش های اصلی این برنامه است. علاوه بر این؛ با مردم، هنرمندان و شرکت کننده ها در جشنواره تئاتر نیز گفت وگو می شود.

باستانی با بیان این که هاشور در قالب سری برنامه‌های گفت وگو محور قرار دارد، بیان کرد: این برنامه یک روایت مستند را در قالب گفت وگو با هر آن کس که در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت می‌کند، اعم از بازیگران، کارگردان، تهیه کنندگان و حتی سازندگان را رقم می‌زند.

«هاشور» از شبکه رادیویی تهران یک روایت متفاوت از فرهنگ و هنر است که هر شب جز جمعه ها از ساعت 22 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها