حرف و حدیث‌ها درباره دلیل برکناری معاون استاندار

صفرعلی براتلو، معاون پیشین امنیتی استانداری تهران با اشاره به اظهارات سخنگوی وزارت کشور مبنی بر این‌که حادثه سفارت عربستان دلیل برکناری معاون امنیتی ـ انتظامی استانداری تهران بوده است، گفت: چنین حرفی اصلا صحت ندارد.
کد خبر: ۸۷۱۶۷۲

وی در گفت‌وگو با فارس ضمن تأکید بر این‌که نمی‌دانم آقای امیری چه قصوری را به استانداری تهران ربط می‌دهد، افزود: قطعاً چنین کوتاهی یا اهمالی از سوی معاونت امنیتی ـ انتظامی استانداری تهران صورت نگرفته و تمام کارشناسان و مسئولان شورای تأمین نیز در جریان این موضوع هستند. براتلو با اشاره به اظهارات سخنگوی وزارت کشور مبنی بر این‌که تاکنون چند بار به بنده تذکر داده شده بود، گفت: تاکنون حتی یک مورد تذکر نیز به بنده داده نشده یا حداقل آن را به من اطلاع نداده‌اند.

این درحالی است که پیش از این حسینعلی امیری، قائم مقام وزیر کشور در یک برنامه تلویزیونی گفته بود: بخشی از دلایل برکناری معاون سیاسی -امنیتی استانداری تهران به‌دلیل موضوع تعرض به سفارت عربستان سعودی بود اما موضوعات دیگری نیز وجود داشت که تذکر داده بودیم، ولی به‌موقع انجام وظیفه نکردند و به‌ تشخیص وزارت کشور برکنار شدند. در پی این اظهارات، سیدحسین هاشمی، استاندار تهران توضیح داد: با توجه به این‌که بحث تغییر معاون امنیتی ـ انتظامی استانداری تهران از چند ماه پیش به شکل جدی مطرح بود و مسأله حمله به سفارت عربستان هنوز در حال پیگیری و بررسی است، ارتباط این تغییر و موضوع سفارت دور از ذهن به نظر می‌رسید. آقای امیری به عنوان سخنگوی وزارت کشور احتمالا در این ارتباط اطلاعات کامل‌تری را در اختیاردارند که این موضوع را مطرح کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها