رئیس سابق سازمان صدا و سیما تاکید کرد

کمبود بودجه ضربه بزرگ به تولید تلویزیون

به دلیل تهاجم فرهنگی و هجمه های دشمنان

صدا و سیما نیازمند حمایت است

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:‌ در ایامی که تهاجم فرهنگی و هجمه های اقتصادی و سیاسی دشمنان وجود دارد، صدا و سیما نیازمند حمایت است.
کد خبر: ۸۷۱۴۳۱
صدا و سیما نیازمند حمایت است

به گزارش جام جم آنلاین، عباس قائد رحمت تاکید کرد: تهاجم فرهنگی، بودجه رسانه ملی، ارتقای سطح برنامه ها، تقویت اتحاد ملی و همدلی دستگاه ها،‌ رفع تنش های قومیتی و توجه به زیرساخت های مناطق محروم از محورهای دیدار مخبران کمیسیون های تخصصی مجلس با رئیس و معاونان رسانه ملی بود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود:‌ در ایامی که تهاجم فرهنگی و هجمه های اقتصادی و سیاسی دشمنان وجود دارد، صدا و سیما نیازمند حمایت است.

وی تصریح کرد:‌باید فرمان رهبر معظم انقلاب مد نظر قرار داده شود و همه دستگاه ها با همدلی به رسانه ملی کمک و تمهیداتی فراهم کنند تا پیروز میدان جنگ نرم باشیم.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در مورد اعبتارات صدا و سیما و کسری اعتباراتی که امسال دارد از آنجا که سال آینده فصل بودجه ریزی و تدوین برنامه ششم توسعه است همفکری کردیم که در کمیسیون های تخصصی و کمیسیون تلفیق، اعتبارات لازم را برای صدا و سیما در نظر بگیریم .

وی ادامه داد: ارتقاء برنامه ها یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این دیدار بود تا تلاش کنیم در عرصه های مختلف ارتقاء وجود داشته باشد و اتحاد و همدلی بیشتری را مد نظر قرار دهیم تا خدای ناکرده تنش های قومیتی در برنامه نباشد .

قائد رحمت افزود:‌ سریال های مذهبی و تاریخی مثل سریال معمای شاه و کیمیا که مورد اقبال عمومی است مورد توجه قرار گرفت و انتظار داشتیم از این کارها بیشتر انجام شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس توجه به زیر ساخت های مناطق محروم را از دیگر مباحث مطر ح شده در این دیدار دانست و گفت: ‌باید به زیرساخت های مناطق محروم توجه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ‌متاسفانه در سال های گذشته آن طور که شایسته است برنامه های فرهنگی مورد توجه نبوده و اعتباراتی که باید به این منظور اختصاص پیدا می کرد جوابگو نبوده است.

قائد رحمت گفت: البته اگر بودجه ای هم در نظر گرفته شده تخصیص داده نشده است از این جهت باید در برنامه ششم توسعه به مسائل فرهنگی توجه کنیم.

این نماینده مجلس در پایان افزود:‌ هدف دیدار مخبرین کمیسیون های تخصصی مجلس با رئیس و معاونان رسانه ملی این بود که مجلس به عنوان قانونگذار و رسانه ملی به عنوان رسانه متعلق به نظام در سایه فرامین رهبر معظم انقلاب بتوانند در جنگ نرم موفق باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها