قصاص و حبس در انتظار عاملان سرقت از طلا فروشی

دو مرد جوان که در دستبرد مسلحانه به طلافروشی در شهر مشهد، مرد طلافروش را از پای درآورده بودند، با حکم قضات دادگاه کیفری به قصاص، حبس و شلاق محکوم شدند.
کد خبر: ۸۶۸۶۴۰
قصاص و حبس در انتظار عاملان سرقت از طلا فروشی

به گزارش جام‌جم ، این دو متهم ششم آبان امسال به طلافروشی در خیابان مفتح، 30 متری طلاب مشهد دستبرد زدند و با از پای درآوردن طلافروش 34 ساله با ضربه چاقو با سرقت طلاها گریختند.

تحقیقات پلیس نشان می‌داد که سارقان به صورت خود ماسک آلودگی هوا زده و کلاه لبه‌دار به سر داشتند. بعد از نیم ساعت از زیر کاپشن‌های خود دو سلاح کلت و وینچستر بیرون آورده و با کشتن طلافروش، دو کیلو طلا دزدیده‌اند. آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و چند روز بعد دستگیر شدند. حامد و علیرضا با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند و به این سرقت مرگبار اعتراف کرده و روانه زندان شدند. چند روز پیش این دو متهم در دادگاه کیفری محاکمه شده و به این سرقت مرگبار اعتراف کردند.

متهمان پس از آخرین دفاع به زندان بازگشتند و قاضی شعبه و مستشاران دادگاه وارد شور شدند و متهم ردیف اول پرونده را به اتهام قتل طلافروش به قصاص و بابت همدستی در سرقت مسلحانه طلافروشی به حبس و شلاق و متهم ردیف دوم پرونده را نیز به اتهام معاونت در قتل به حبس و از بابت مشارکت در سرقت به حبس و شلاق محکوم کردند. این در حالی است که با اعتراض متهمان به رای صادره، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها