jamejamonline
اقتصادی عمومی کد خبر: ۸۶۸۰۶۰   ۰۷ دی ۱۳۹۴  |  ۱۲:۰۰

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: مانند برنامه‌ریزی که برای سفرهای اربعین صورت گرفت بلیت سفر عید نوروز نیز به شکل توافقی با ایرلاین‌ها در نظر گرفته می‌شود.

بلیت هواپیما در ایام نوروز به نرخ توافقی فروخته خواهد شد

به گزارش جام جم آنلاین، محمد خداکرمی در حاشیه مراسم رونمایی از دستاوردهای شرکت فرودگاه‌های کشور اظهار کرد: با توجه به اهمیت حفظ شدن نظم در بازار فروش بلیت هواپیما ما قطعا برای ایام پیک برنامه‌ریزی‌های لازم را صورت داده و اجازه گران‌فروشی نخواهیم داد.

وی ادامه داد: از این رو همان‌طور که در ایام اربعین امسال با توافقی که میان سازمان و شرکت‌های هواپیمایی صورت گرفت در ایام تعطیلات نوروز نیز به همین شکل قیمت‌ها مدیریت خواهد شد.

معاون سازمان هواپیمایی با بیان اینکه به شرکت‌های هواپیمایی اعلام شده تنها در صورت تفاهم بر سر نرخ بلیت مجوز پروازهای فوق‌العاده خواهند داشت، تأکید کرد: تا زمان تعطیلات، مذاکرات با ایرلاین‌ها ادامه می‌یابد و ما امیدواریم به یک نتیجه مطلوب برسیم.

خداکرمی با اشاره به آغاز فرایند سفرهای نوروزی از 24 اسفندماه اعلام کرد: با توجه به اینکه زمان بازگشت در سفرهای نوروزی متنوع بوده و به روزهای مختلفی کشیده می‌شود ما اوج زمان مدیریت پروازها را باید در دور رفت داشته باشیم که با توجه به مذاکرات صورت گرفته با ایرلاین‌ها امیدواریم این موضوع به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

وی ادامه داد: همچنین با شرکت‌های هواپیمایی این موضوع نیز در میان گذاشته شده که باید در زمان انعقاد قرارداد با آژانس‌هایشان مقدمات لازم را پیگیری کند تا فروش خلاف قانون در این آژانس‌ها نیز نداشته باشیم.

خداکرمی خاطر نشان کرد:‌ با توجه به وضعیت ناوگان ایران ما در زمان غیر پیک چندان مشکلی نداریم و اوج زمان مورد نظر مربوط به تعطیلات و دوران پیک سفر می‌شود که در آن زمان نیز حتی در صورت 20 برابر شدن ظرفیت ناوگان باز هم نیاز به مدیریت فشرده خواهیم داشت. از این رو سازمان هواپیمایی تلاش کرده با پیگیری‌های لازم و تفاهمی کردن نرخ بلیت در ایام پیک این موضوع را مدیریت کند.

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر
معیشت،‌ در صدر اولویت‌ ها

معیشت،‌ در صدر اولویت‌ ها

با توجه به موج گرانی کالاهای اساسی و تورم‌های بی‌ سابقه در چند سال اخیر و همچنین رشد اقتصادی کشورمان که در یک دهه اخیر نزدیک به صفر بوده‌است، قدرت خرید مردم و خانوارهای ایرانی به‌ شدت کاهش یافته و سفره آنها نیز کوچک‌تر شده‌است.

توسعه تجارت از طریق دیپلماسی اقتصادی

توسعه تجارت از طریق دیپلماسی اقتصادی

دولت یازدهم و دوازدهم تمام تمرکز خود را روی حوزه خارجی، دیپلماسی سیاسی و پیش‌بردن قرارداد برجام گذاشت که این امر نیز صرفا وعده‌ای بیش نبود، به‌طوری‌که در هشت سال گذشته شاهد آن بودیم که در وضعیت اقتصادی کشور، وضعیت اشتغال و معیشت مردم گشایشی به‌وجود نیامد و حتی سفره مردم نیز کوچک‌تر شد و در کنار کاهش ارزش پول ملی اغلب خانوارها قدرت خرید خود را از دست دادند.

گفتگو

بیشتر
تکمیل مسکن مهر؛ 4 ماه بعد

گفت‌وگو با مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس درباره سرنوشت مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن

تکمیل مسکن مهر؛ 4 ماه بعد

پیشنهاد سردبیر بیشتر