روی آنتن

تقدیر وزیر ورزش‌ و‌ جوانان از رسانه ملی

دکتر محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای به دکتر محمد سرفراز از رسانه ملی به خاطر تعامل این سازمان در اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته و روز ملی پارالمپیک مهرماه 1394 تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۶۷۹۲۳

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی منصوب شد

رئیس سازمان صدا و سیما به پیشنهاد معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی، دکتر امیر هوشنگ آذردشتی را برای مدت سه سال به سمت مدیرکلی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی معاونت امور مجلس و استان ها، مدیر کل جدید مرکز خراسان شمالی دانش آموخته رشته مدیریت رسانه در مقطع دکتری است و مدیریت گروه تاریخ و دفاع مقدس رادیو ایران، مدیریت تحلیل راهبردی پیام مرکز نظارت و ارزیابی، مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی شبکه رادیویی جوان و قائم‌مقامی شبکه قرآن از سوابق آذردشتی است.

«نود» ادامه دارد

علی‌اصغر پورمحمدی، معاون سیمای رسانه ملی درواکنش به شایعاتی که از برکناری عادل فردوسی پور بعد از مصاحبه با ظریف مطرح شده بود، به مهر گفت: برنامه «نود» همچنان به پخش خود ادامه می‌دهد.

تشییع پیکر شهید رسانه ملی

پیکر پاک بسیجی شهید داوود جوانمرد روز گذشته در میان غم و اندوه همکاران رسانه ملی از مسجد بلال صداوسیما به طرف بهشت زهرا (س) تشییع شد. داوود جوانمرد از کارکنان اداره‌کل صداوتصویر معاونت فناوری و رسانه‌های نوین بود که در جریان دفاع از حرم حضرت زینب(س) در مقابل تروریست‌های تکفیری داعش به فیض شهادت نائل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها