از نظر ظاهری، تفاوت های این مدل با برادر کوچک تر خود یعنی S63 AMG کوپه نسبتاً اندک بوده و شامل مواردی نظیر جلوپنجره و ورودی های هوا، کالیپرهای ترمز زرد رنگ به جای قرمز، رینگ های اختصاصی 20 اینچی با تایرهای 255 میلی متری در جلو و 285 میلی متری در عقب، دیفیوزر عقب بزرگ تر و به کار بردن نشان V12 BITURBO می شود.
زیر کاپوت این گلوله، پیشرانه 6 لیتری 12 سیلندر خورجینی توئین توربو قرار گرفته که 630 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر ناقابل گشتاور را از طریق گیربکس 7 سرعته AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC به جان چرخ های عقب می اندازد و می تواند سرعت آن را فقط 4.1 ثانیه پس از آغاز حرکت به 100 کیلومتر بر ساعت برساند و تا 299 کیلومتر بر ساعت نیز پیش برود (این عدد برای نسخه های عرضه شده در بازار آمریکا بوده اما در اروپا، حداکثر سرعت روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود می شود). دیسک های ترمز برای متوقف کردن این هیولای دوست داشتنی، از جنس سرامیک کربن هستند.
پیش فروش این اتومبیل با قیمت حدود 333 هزار دلار در آلمان آغاز شده است.
-
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد