حضور سه ایرانی در جمع برترین‌های رنکینگ آسیایی اسکواش

بر اساس آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی کنفدراسیون اسکواش آسیا سه ایرانی در میان برترین‌های این قاره قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۶۳۷۰۳
حضور سه ایرانی در جمع برترین‌های رنکینگ آسیایی اسکواش

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون اسکواش ، کنفدراسیون اسکواش آسیا آخرین رنکینگ برترین های آسیا را اعلام کرد که در این میان در رده‌های سنی زیر 19 سال،‌ زیر 17 سال و زیر 13 سال اسکواش بازان ایران در میان نفرات برتر حضور پیدا کردند.

طبق این رنکینگ در رده سنی زیر 19 سال سجاد زارعیان نفر سوم مسابقات قهرمانی آسیا تهران و دوم مسابقات بین‌المللی مالزی موفق شد در جایگاه دوم رنکینگ آسیا قرار گیرد. در این رد‌ه‌بندی نماینده پاکستان در جایگاه نخست و نماینده ژاپن در جایگاه سوم قرار گرفته اند.

علیرضا شاملی که در مسابقات قهرمانی آسیا تهران مدال برنز و در مسابقات مالزی مدال نقره را بدست آورده بود در جایگاه سوم رنکینگ زیر 17 سال آسیا قرار گرفت. در این رده‌بندی نماینگان مالزی و هنگ‌کنگ به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند.

دانیال قارونی در رده سنی زیر 13 سال پسران دیگر اسکواش باز ایران بود که پس از درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا و مالزی توانست در آخرین رنکینگ کنفدراسیون در جایگاه دوم قرار گیرد. در این رده‌بندی نماینده مالزی در جایگاه نخست قرار گرفته و نماینده هنگ‌کنگ جایگاه سوم را در اختیار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها