آخرین اخبار لژیونرها و تیم هایشان را اینجا بخوانید.
کد خبر: ۸۶۱۶۸۷
لژیونرهای ایرانی دیشب چه کردند؟

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از فلش اسکور ، آلکمار هلند در بازی پانزدهم خود در رقابت های لیگ هلند به مصاف تیم دنهاگ رفت اما نتوانست نتیجه ای بهتر از شکست یک بر صفر به دست بیاورد. در این دیدار علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی آلکمار به مدت 60 دقیقه در زمین حاضر بود و تعویض شد. او نتوانست گلی به ثمر برساند تا تیمش را از شکست نجات بدهد. آلکمار با این شکست 18 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده دهم جدول است.

تیم های روستوف و روبین کازان نیز در دیدار هفته هجدهم لیگ روسیه در برابر یکدیگر ایستادند و در نهایت این روستوف بود که توانست با یک گل به برتری برسد. نکته جالب این است که نه سردار آزمون برای روستوف به میدان رفت و نه علیرضا حقیقی برای روبین کازان.

سردار آزمون که دوران نقاهت حاصل از عمل بینی خود را پشت یر می گذارد، سعید عزت الهی هنوز از مشکل اداری خود رنج می برد و علیرضا حقیقی نیز روی نیمکت نشسته بود.

تیم های فرانکفورت و مونیخ 1860 از هفته هفدهم رقابت های بوندس لیگای دو به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با دقیقه 37 شاهین از روی نقطه پنالتی این فرانکفورت بود که توانست به پیروزی برسد.

آنها در این بازی مدافع ملی پوش ایرانی خود، احسان حاج صفی را نیز در ترکیب ثابت داشتند که تا دقیقه 65 در میدان حاضر بود.

فرانکفورتی ها با این پیروزی 22 امتیازی شدند و با یک پله صعود به رده دهم جدول رده بندی بوندس لیگای دو رسیدند.

در نهایت تیم های العربی و ام صلال در بازی هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت به تساوی یک بر یک رسیدند. در این بازی ابتدا در دقیقه 67 پائولینیو از روی نقطه پنالتی برای العربی گل زنی کرد و سپس ساگبو در دقیقه 79 و بازهم از روی نقطه پنالتی پاسخ این گل را داد تا دو تیم در نهایت به تساوی رضایت دهند دیداری که هرچند آندو تیموریان، هافبک ایرانی ام صلالی ها غایب بود ولی اشکان دژاگه نود دقیقه برای تیمش بازی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها