رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی رایزنی‌هایش با چهره‌های سیاسی درباره انتخابات آینده مجلس، این رایزنی‌ها را در جهت کارآمد شدن مجلس دهم عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۱۶۲۷

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی که سه‌شنبه گذشته همزمان با سالروز شهادت مدرس و روز مجلس در نشست خبری با خبرنگاران داخلی و خارجی صحبت می‌کرد با تائید برخی اخبار مبنی بر برگزاری دیداری چهارجانبه با حضور وی، علی‌اکبر ولایتی، علی‌اکبر ناطق نوری و آیت‌الله مقتدایی، بیان کرد: موضوع جلسه این بود که چطور می‌توانیم تلاش کنیم افراد کارآمد و با داشتن افق ملی در مجلس حضور داشته باشند و کارآمدی مجلس را افزایش دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این‌که نظر شما درباره تلاش اصلاح‌طلبان برای مصادره شما و آقای ناطق نوری، به نفع خودشان چیست، افزود: ما اموال نیستیم که مصادره شویم، باید توجه داشته باشیم که افراد با فکرشان معرفی می‌ شوند.

با ناطق نوری جلسات مشورتی داریم

خبرنگاری در این نشست پرسید: برخی چهره‌های برجسته و شاخص اصولگرا از جمله ناطق نوری توسط برخی تندروهای این جریان تخریب می‌شوند، اما توسط بدنه جریان اصولگرا کمتر واکنشی را شاهدیم؟ علت آن را چه می‌دانید و این بی‌تفاوتی چه نتیجه‌ای می‌تواند داشته باشد؟

رئیس مجلس نیز گفت: البته بی‌تفاوت که نیستیم، ما با آقای ناطق نوری جلسات داریم، رفیق هستیم و برای کارهای آینده در مسائل سیاسی با هم مشورت می‌کنیم، بنابراین ایشان مورد حمایت است.

رئیس مجلس در بخش دیگری از این نشست خبری در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که برخی عقیده دارند که برجام به نوعی به رهبری تحمیل شده است و ایشان خیلی در بطن ماجرا نبودند، گفت: این حرف، حرف بسیار سبک و جسارت‌آمیزی است.

لاریجانی اضافه کرد: گاهی برخی جلسات هسته‌ای در خدمت خود ایشان تشکیل می‌شد و این حرف که کسانی تحمیل بکنند، حرف سبکی است و نباید در کشور این حرف زده شود.

رفتار روسیه در مبارزه با تروریسم درست است

در ادامه این نشست از لاریجانی پرسیده شد استفاده نظامی روسیه از حریم هوایی ایران برای رسیدن به اهداف خود در سوریه بر اساس کدام توافق‌نامه است که رئیس مجلس گفت: احتیاجی به توافق‌نامه ندارد، ما رفتار روسیه را در مبارزه با تروریسم درست می‌دانیم و معتقدیم برخی کشورهای منطقه باید در مبارزه با تروریسم رفتار خود را تصحیح‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها